Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@23:41:56 GMT

زرینچه سرمربی موقت استقلال می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۸۹۹

زرینچه سرمربی موقت استقلال می شود

خداحافظی استراماچونی از استقلال باعث شد سفر «جواد زرینچه» به مالزی برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا لغو شود و از وی به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان یاد می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ آندره‌آ استراماچونی با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان و مجموعه باشگاه استقلال خداحافظی کرد.

پس از این اتفاق، سفر جواد زرینچه به مالزی لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استقلال قرار بود برای شرکت در حضور در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برود.

امیر حسین فتحی امروز پس از اعتصاب مربیان خارجی استقلال به محل تمرین این تیم رفت و با جواد زرینچه و بازیکنان استقلال جلسه‌ای را برگزار کرد.

قرار است اعضای هیات مدیره استقلال امشب نشست ویژه‌ای را بررسی آخرین مسائل باشگاه تشکیل دهند.

اگر استراماچونی حاضر نشود فردا و در دیدار مقابل پیکان بر روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند، زرینچه هدایت استقلال را در این جدال بر عهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002wkZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد