Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:20:20 GMT

قرارداد استراماچونی و استقلال فسخ شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۰۴۲

قرارداد استراماچونی و استقلال فسخ شد

خبرگزاری آنسای ایتالیا از تهران گزارش داد که آندره آ استراماچونی و کادر فنی وی قراردادشان را با باشگاه استقلال در تاریخ 6 دسامبر (15 آذرماه) به صورت یکظرفه فسخ کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر تازه صحه بر آن چیزی است که خبرگزاری ایرنا ساعتی پیش آن را منتشر کرده است؛ اینکه استراماچونی با انتشار نامه ای به باشگاه استقلال فسخ قرارداد خود را به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نامه  استراماچونی که آنسا آنرا منتشر کرده، چنین آمده است: « آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی اعلام می کنند که به قراردادشان با باشگاه استقلال در روز 6 دسامبر 2019 پایان دادند. استراماچونی به همراه اعضای کادرفنی مایلند ازاین فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اول و سایر اعضای کادرفنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه ای داشتند تشکر کند. چیزی که به تیم اجازه داد که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به صدر جدول برسند.

 


آخرین مساله این است که سرمربی مایل است از همه هواداران فوق العاده استقلال به خاطر حمایت بینظیر و فوق العاده شان تشکر کند و برای همه آن ها موفقیتی را که شایسته آن هستند همراه تیم محبوبشان آرزومند  است.


با قلبی شکسته از اینکه مجبور است آن ها را ترک کند و با این امید اینکه روزی در آینده در کنار هم باشند.»

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • خروج علیه شهردار تهران
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد