Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:54:38 GMT

ناگلسمان: دوست دارم در آینده سرمربی بارسلونا شوم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۴۰۵

ناگلسمان: دوست دارم در آینده سرمربی بارسلونا شوم

جولین ناگلسمان، سرمربی جوان لایپزیش به هدایت بارسلونا در آینده علاقمند است.

به گزارش "ورزش سه"، ناگلسمان 32 ساله که در سال های اخیر و روی نیمکت تیم هایی چون هوفنهایم و حالا لایپزیش نتایج خوبی گرفته، یکی از نام هایی است که برای هدایت بارسلونا در آینده مطرح شده و البته زمزمه هایی مبنی بر حضور او روی نیمکت بایرن مونیخ و حتی تیم ملی آلمان نیز مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا جولین ناگلسمان در مورد این احتمال و البته رد پیشنهاد دورتموند در گذشته صحبت کرده است.

 

 

جولین ناگلسمان گفت: "من علاقمندم روزی هدایت بارسلونا را بر عهده گیرم و بارها گفته ام که بارسلون یک شهر و یک باشگاه زیبا است، اما آنها تنها باشگاه جذاب در دنیا نیستند.

 

در گذشته از دورتموند هم پیشنهاد داشتم، اما در فوتبال زمان بندی و تناسب اهداف موضوع مهمی به شمار می آید و به نظر من در آن مقطع کار درستی کردم که پیشنهاد دورتموند را رد کردم. زمان مناسب نبود و دورتموند نمی خواست منتظر بماند. من طبق قرارداد در هافنهایم بودم و یک بند وجود داشت که من فقط در سال 2019 می توانستم این تیم را ترک کنم. وقتی این بند عملی شد، هیچ پیشنهادی از دورتموند وجود نداشت. من مذاکرات بسیار خوبی با لایپزیش داشتم و احساس کردم که این باشگاه واقعا من را می خواهد.

 

آیا احتمال جذب ارلینگ هالند، مهاجم سالزبورگ که هم خانواده لایپزیش است وجود دارد؟ او مهاجم بسیار گلزنی و موقعیت شناسی است، اما در حال حاضر چیزی برای کفتن در این رابطه ندارم."

بارسلونا آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی