Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@11:36:34 GMT

دنیزلی: ساعت‌ها در اتوبوس انتظار می‌کشیدیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۱۱۴

ساعت24-دنیزلی در مصاحبه با رسانه‌های ترکیه‌ای از دلایل جدایی خود از تراکتور پرده برداشت.

مصطفی دنیزلی پس از 11 حضور روی نیمکت تراکتور و با 5 برد، 3مساوی و 3 باخت و 18 امتیاز و حضور در مکان هشتم تصمیم به جدایی از تیم تبریزی گرفت و با توافق طرفین با این تیم قطع همکاری کرد.

وی در گفت‌وگو با رسانه ان‌تی‌وی اسپور در مورد دلایل جدایی از تراکتور گفت: هفته گذشته به دلیل اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده بعد از باخت درخواست قطع همکاری کردم که مدیرعامل تیم با استعفای من موافقت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی 75 ساله افزود: از نظر سلامت جسمی مقداری با مشکل مواجه هستم و احساس کردم ادامه حضور به سلامتی من ضربه می‌زند.

دنیزلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکل اصلی شما در تراکتور چه بوده است، اظهار داشت: از نظر روحی خسته هستم و هر روز باید بحران داخلی جدیدی را حل می‌کردم.بازیکنان در حد انتظار تلاش نمی‌کردند و ابزار لازم برای موفقیت را نداشتم.این در حالی بود که انتظارات از تیم هم بسیار بالا بود.

وی در بخشی از صحبت‌ها خود نیز گفت: از توقف نابهنگام لیگ و بی‌نظم عصبی می‌شدم.برخی مواقع باید با اتوبوس مسافرت می‌کردیم و ساعت‌ها باید در اتوبوس منتظر می‌ماندیم که این برای  سلامتی و روحی و جسمانی من مضر است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • قبض‌های میلیونی در انتظار این افراد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود