Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد بازوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از بارش های شدید باران دیشب و امروز، پل موقتی که برای تردد روستاهای پران پرویز، تیمورآباد و کیان آباد احداث شده بود، تخریب شد و از بین رفت.

وی گفت: دانش آموزان هیچگونه راه زمینی برای رفتن به مدرسه ندارند  و مدارس ابتدایی و متوسطه اول پران پرویز به علت نبود راه ارتباطی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیار روستای پران پرویز افزود: چرا مسئولان اعلام نمی کنند مدارس تعطیل است، حتما باید بارش برف باشد تا مدارس تعطیل شوند؟ امروز دانش آموزان در کنار رودخانه سرگردان بودند.

یکی از اهالی روستای پران پرویز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: پل ارتباطی روستای پران پرویز با ۲ هزار نفر جمعیت در ۵ فروردین ماه ۹۸ طعمه سیل شد و از همان روز روستای پران پرویز به فراموشی سپرده شد.

یارمحمد کریمی افزود: امروز هم پل موقت به دلیل بارش شدید باران تخریب شد و ارتباط ساکنان این روستا با شهر قطع شد و مردم دیگر از این وضعیت خسته شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از اهالی روستا در حال مهاجرت به شهر هستند و مابقی مردم سردرگم هستند که چه کنند که این زنگ خطری برای روستا است.

عباس درویشی یکی دیگر از اهالی روستا نیز گفت: تکلیف برداشت سبزی کاری اهالی روستا و انتقال آن به شهر چه می شود و محصولات کشاورزان دارد از بین می رود.

وی خواستار رسیدگی مسئولان به مشکل سه روستا قبل از مهاجرت آنها شد.

کد خبر 4792565

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر بارش باران فرمانداری پلدختر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند بسیج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دیشب مسیر روستای نوده زیرکوه در اثر شکسته شدن بند خاکی روستا، به زیر سیلاب رفت و تمام مسیر‌های ارتباطی این روستا بسته شده است.


دیشب روستای نوده از جمعیت خالی شد تا مخاطرات شکسته شدن بند خاکی، جان کسی را تهدید نکند، اما دانش آموزان این روستا به دلیل نبود اطلاع رسانی کافی از وضعیت بارش ها، به مکانی نزدیک به محل کنکورشان منتقل نشدند و صبح امروز هم به دلیل خرابی مسیر‌ها و ادامه سیلاب، از رفتن به جلسه کنکور بازماندند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تعدادی هم موفق به عبور از سیلاب شدند، اما مسئولان برگزاری کنکور به دلیل دیر رسیدن به محل کنکور، آنها را در سالن امتحانات جا ندادند.


اتفاقاتی که سبب شد مادرانشان امروز با چشمان گریان به فرزندان شان که یکسال است بی امان برای کنکور می‌خوانند، بنگرند.

                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مادران می‌گویند اگر دیشب اطلاع رسانی درستی به ما می‌شد فرزندان مان را به منزل اقوام مان در شهر حاجی آباد می‌بردیم تا امروز صبح بدون دغدغه به محل کنکور بروند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


هواشناسی خراسان جنوبی هم با استناد به نقشه‌های هواشناسی جهانی، برای دو روز گذشته هشدار نارنجی صادر کرده بود.


اما دیشب در خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه، به دلیل حج بارش‌ها هشدار از قرمز هم گذشت.

دیگر خبرها

  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر