Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:13:00 GMT

دنیزلی از دلایل جداشدن از تراکتور گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۹۳۹۹

به گزارش فارس، مصطفی دنیزلی پس از 11 حضور روی نیمکت تراکتور و با 5 برد، 3مساوی و 3 باخت و 18 امتیاز و حضور در مکان هشتم تصمیم به جدایی از تیم تبریزی گرفت و با توافق طرفین با این تیم قطع همکاری کرد.

وی در گفت‌وگو با رسانه ان‌تی‌وی اسپور در مورد دلایل جدایی از تراکتور گفت: ماه گذشته به دلیل اتفاقات و حاشیه‌های رخ داده بعد از باخت درخواست قطع همکاری کردم که مدیرعامل تیم با استعفای من موافقت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها هم با حاشیه‌سازی بی مورد در تصمیم من بی تاثیر نبودند.

مربی 75 ساله افزود: از نظر سلامت جسمی مقداری با مشکل مواجه هستم و احساس کردم ادامه حضور به سلامتی من ضربه می‌زند.

دنیزلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشکل اصلی شما در تراکتور چه بوده است، اظهار داشت: از نظر روحی خسته هستم و هر روز باید بحران داخلی جدیدی را حل می‌کردم.بازیکنان در حد انتظار تلاش نمی‌کردند و ابزار لازم برای موفقیت را نداشتم.این در حالی بود که انتظارات از تیم هم بسیار بالا بود.

وی در بخشی از صحبت‌ها خود نیز گفت: از توقف نابهنگام لیگ و بی‌نظم عصبی می‌شدم.ما دو بازی عقب مانده داشتیم که در صورت پیروزی ما را تا رتبه دوم جدول بالا می‌برد.برخی مواقع باید با اتوبوس مسافرت می‌کردیم و ساعت‌ها باید در اتوبوس منتظر می‌ماندیم و حتی از ترس زلزله مجبور می‌شدیم در اتوبوس بخوابیم.که این برای  سلامت روحی و جسمانی من مضر است.بی شک دلیل جدایی من مسائل فنی نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد