Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در حضور بازیکنان این تیم در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که عصر امروز خبر فسخ قرارداد استراماچونی در محافل فوتبالی سروصدای زیادی به پا کرد اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در هتل المپیک و در محل اردوی این تیم پیش از بازی با پیکان جلسه‌ای را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست صحبت‌های بازیکنان تیم استقلال با اعضای هیأت مدیره مطرح شد و تعدادی از استقلالی‌ها عنوان کردند استراماچونی پیش از این هم چند بار اعلام کرده بود که قصد ترک استقلال را دارد.

در ادامه نشست و بعد از صحبت‌های تعدادی از بازیکنان اعضای هیأت مدیره به دنبال راهکار برای ادامه شرایط بوده و نقطه‌نظراتی را مطرح کردند اما در نهایت تمامی جمع‌بندی‌ها به این صورت انجام شد که تحت هر شرایطی سرمربی تیم استقلال حفظ شود.

مسئولان استقلال ضمن تأکید بر این موضوع که بقیه مطالبات استراماچونی را صبح فردا پرداخت خواهند کرد، تصمیم گرفتند تا به هر طریق ممکن با این مربی مذاکره کرده و او را راضی به ماندن در استقلال کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که اعضای هیأت مدیره استقلال هتل المپیک را ترک کردند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرده است که این گروه در نشستی با هیأت ترکمنستانی روی موضوعات مختلف اقتصادی و تجارتی گفت‌وگو کرده‌ است.

این وزارت روز جمعه، ۷ ثور از برگزاری این نشست خبر داده و گفته است در این نشست بر روی ایجاد مرکز بزرگ و مشترک لوژستیکی در تورغندی و توافق‌نامه ترانزیتی سه‌جانبه میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان گفت‌وگو شده است.

وزارت تجارت طالبان همچنان گفته است که در این نشست بر افزایش صادرات سنگ‌های معدنی افغانستان از جمله مرمر، آهک و سمنت تاکید صورت گرفت.

انکشاف خط‌آهن افغانستان، تسهیل انتقال نفت و گاز، رفع قرنطینه بر کالاهای صادراتی افغانستان و توسعه روابط بانکی از دیگر محورهای بحث هیأت‌های دو طرف عنوان شده است.

دو طرف همچنان بر سر برگزاری نشست سه‌جانبه میان افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان توافق کرده‌اند.

هیأتی از ترکمنستان به ریاست محمدخان چاقییف، رییس اداره ترانسپورت و ارتباطات کابینه ترکمنستان سه روز پیش به کابل آمد و طی این سفر با مقام‌های مختلف طالبان در کابل دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی