Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:14:07 GMT

نقد موسوی لاری به مدیریت ۴۰ سال گذشته

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۳۱۲

نقد موسوی لاری به مدیریت ۴۰ سال گذشته

موسوی لاری شامگاه یکشنبه در مراسم یادبود سیدابراهیم درازگیسو استاندار اسبق و فقید گلستان در گرگان اظهار کرد: فراز و نشیب های ۴۰ ساله انقلاب باید مورد ارزیابی قرار گیرد، جنبه های شکست باید بررسی و جبران و پیروزی ها را هم باید تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه کسی که نتواند جامعه را اصلاح و مسیر غلط خود را جبران کند، زیانکار است، گفت: باید داشته‌های خود را به عنوان مدیریت ۴۰ سال حفظ و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: پس از چهل سال نشستن بر کرسی مدیریت باید توصیه‌های امیرالمومنین را بخوانیم تا بدانیم در کجای کار خود با مشکل مواجهیم.

موسوی لاری که حدود هفت سال در دولت اصلاحات وزیر کشور بوده خطاب به حضار با یادآوری اینکه بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب گذشته و مدیریت جامعه در دست مذهبی‌ها و متدینین بوده، تصریح کرد: گاهی یک جمله برای جامعه هزینه سنگین دارد، شاهد بودید که برخی از اظهارنظرها را زیرنویس عربی کردند و منجر به خشم عراقی‌ها شد، بدون مبنا  و نسنجیده حرفی زدند و منجر به خشم مردم عراق نسبت به ایران شد.

وی بیان کرد: وقتی صبحت از اصلاح می کنیم منظور این است که جمهوریت و اسلامیت نظام در ریل خود حرکت کند.

وزیر اسبق کشور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت بزرگداشت پیشکسوتان دانشگاهی، سیاسی و شخصیت‌ها در دیگر حوزه‌ها گفت: بزرگداشت این افراد منجر به ارتباط عاطفی نسل امروز با دیروز می شود، مرحوم درازگیسو نخستین استاندار گلستان کارش را از شهرداری و فرمانداری شروع کرد و به نقطه اوج رسید، مدیریت درازگیسو به گونه‌ای بود که مردم گلستان پس از سال‌ها از وی به خوبی یاد می‌کنند.

در این مراسم که علی اصغر احمدی از مسوولان نهاد ریاست جمهوری، استاندار و جمعی از مسوولان گلستان نیز حضور داشتند فرزند مرحوم درازگیسو نیز سخنانی بیان داشت.

مرحوم درازگیسو اوایل آبان ماه گذشته در مسیر تهران - گرگان محدوده فیروزکوه بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

درازگیسو سیاستمدار و دیپلمات در کارنامه خدمتی خود تصدی استانداری گلستان و هرمزگان، فرماندار گرگان و گنبدکاووس، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان شرقی و ترکمنستان و همچنین اولین شهردار و فرماندار گرگان پس از پیروزی انقلاب را داشت.

برچسب‌ها اجتماعی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گلستان اجتماعی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته