Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش فارس، در حالی که حواشی بسیاری در رسانه‌ها از صبح امروز بر سر فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال به گوش می‌رسید و پیگیری‌های بسیاری برای صحت و رسمی بودن این اخبار صورت گرفت، رسانه ANAS ایتالیا در بخش ورزشی خود به نقل از سر مربی استقلال بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این خبر آمده است، آندره استاماچیونی و کادر فنی وی "اعلام می کنند که قرارداد کار با باشگاه استقلال را به طور یک جانبه در تاریخ 6 دسامبر فسخ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  تصمیم فقط به دلیل عدم پرداخت مطالبات در موقع مقرر و با نظارت  فیفا صورت گرفته است.

استراماچونی با ارسال بیانیه‌ای به سایت ANSA  اعلام کرد.من و تمام همکارانم مارکو کازر ، سباستین ادواردو لتو و عمر دانسی از همه بازیکنان و کارکنان بخاطر اجرای عالی و همکاری حرفه ای که با وجود همه دشواری های چند ماه گذشته که در نهایت منجر به حضور در صدر جدول رده بندی شد، تشکر می‌کنیم.

در ادامه بیانیه‌ای مرد ایتالیایی آمده است: از صمیم قلب از هواداران استقلال بخاطر حمایت فوق العاده ای که در طول این مدت نشان دادند،تشکر می کند وبا دلی شکسته برای آنها آرزوی موفقیت دارم.امروز مجبور شدم استقلال را ترک کنم امیدوارم روزی دوباره در کنار شما قهرمانی را جشن بگیریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد.

طرفداری | هوادار استقلال با پرچم تیم محبوب خود به خاک سپرده شد.

یکی از هواداران استقلال چند روز پیش درگذشت و وصیت جالبی انجام داد. این هوادار که طرفدار دو آتیشه آبی‌ها بود، وصیت کرد با پرچم باشگاه محبوب خود به خاک سپرده شود.

جواد نکونام هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش