Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به نزدیکی به ایام انتخاب گفت: برخی خوشی و شادی مردم را بهانه‌ای برای جذب آرا می‌کنند که اکثر این افراد حتی معنای شادی مردم را درک نمی‌کنند و شادی را در گسترش موسیقی و بی‌بند و باری آن هم برای عده ای مرفه می‌بینند در حالی که شادی مردم در این است که گرفتاری، گرسنگی و بی‌کاری مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با بیان اینکه ترویج، تدریس و تبلیغ موسیقی مبتذل از نظر امام (ره) و مقام معظم رهبری حرام است، با اشاره به حواشی تأسف‌بار بعضی از کنسرت‌ها، بار دیگر از صدور مجوزها و نظارت‌های برخی مراسمات به اصطلاح فرهنگی و هنری و کنسرت‌ها انتقاد کرد و افزود: این در حالی است که طبق پیشنهاد جدید دولت سلبریتی‌ها، خوانندگان و افرادی که بیشترین درآمد را از این نوع برنامه‌ها دارند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند و بقیه اقشار جامعه تا بقال محل باید مالیات بپردازند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان  طریقه برخورد با مفاسد در کشور را سطحی توصیف کرد و با تأکید بر ریشه یابی مفاسد در سطح شهر و لزوم برخورد با مسئولینی که در این امور به صورت مستقیم یا غیرمستقیم مشارکت می‌کنند افزود: متأسفانه طریقه برخورد با فساد در کشور طوری است که به جای پرداختن به ریشه به بریدن شاخ و برگ‌ها بسنده می‌شود در حالی که باید به ریشه توجه کرد و آفت‌های ریشه را خشکاند، به طور مثال به جای برخورد با بانک‌های متخلف که بدون ضابطه و دلیل و همراه به اخذ رشوه  به افراد دلخواهشان وام‌های میلیاردی پرداخت می‌کنند فقط با افراد وام‌گیرنده برخورد می‌شود درحالی‌که وقتی با مقصر اصلی و بانک متخلف برخورد و یا تعطیل شود دیگر شاهد تکرار این اتفاقات نخواهیم بود.

وی  با اشاره به نزدیکی به ایام انتخاب و فراگیر شدن شعارهای انتخاباتی برای جذب رأی، بر لزوم نظارت استصوابی تأکید کرد و افزود: در آستانه انتخابات همچون گذشته شاهد شعارهای متعدد و خارج از موازین شرع برای جذب آرای زنان یا اقشار خاص خواهیم بود و خوشی و شادی مردم را بهانه‌ای برای جذب آرا می‌کنند که اکثر این افراد حتی معنای شادی مردم را درک نمی‌کنند و شادی را در گسترش موسیقی و بی‌بندوباری آن هم برای عده‌ای مرفه می‌بینند در حالی که شادی ما مشروع و آن است که اسلام دستور داده، خوشی مردم در این است که گرفتاری، گرسنگی و بی‌کاری مردم را برطرف شود.

طباطبائی‌نژاد وظیفه هر مسؤول را  پیاده کردن حکومت اسلامی بیان کرد و با ابراز تأسف از کمبود مسؤولان متعهد و وظیفه‌شناس در جلوگیری و مقابله با مفاسد افزود: هیچ مسؤول مسلمانی نباید در انجام وظیفه شرعی خود ترس به خود راه بدهد و همه مسؤولان و مردم وظیفه دارند در حد توان خود جلوی فساد و گسترش فساد را بگیرند، هر کس حداقل برای نجات خود و خانواده‌اش نباید کوتاهی کند و هر فردی که قانون یا امکانات قانونی برای بر خود و جلوگیری از فساد در اختیار دارد و به این وظیفه عمل نکند خلاف و فعل حرام انجام داده است.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: انتظار می‌رود همان‌گونه که در جلسات ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، به نهی از منکر پرداخته می‌شود به موضوع امربه‌معروف نیز پرداخته شود.

عباس رضایی افزود: پیشنهاد می‌شود که کمیته‌های تخصصی در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تشکیل شود و گزارش کار کمیته‌ها با بیان پیشنهادها، در جلسات ستاد بیان شود و اگر نیازمند قانون و یا دستوری است، بتوان آن را دنبال کرد و به نتیجه رسید. 

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان موسیقی امام جمعه شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟