Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:31:37 GMT

بازگشت «سیاستمدار جنجالی» به صحنه سیاسی لبنان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۴۴۵

بازگشت «سیاستمدار جنجالی» به صحنه سیاسی لبنان

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، «سعد حریری» سیاستمدار جنجالی و نخست وزیر مستعفی لبنان روز یکشنبه با اعلام نامزدی خود برای پست نخست وزیری این کشور بار دیگر به عرصه سیاسی لبنان بازگشت.

بازگشت مجدد حریری به عرصه رقابتها در پی انصراف «سمیر خطیب» بازرگان معروف لبنانی از نامزدی خود برای نخست وزیری صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که حریری روز ۲۹ اکتبر در پی اعتراضهای مردمی به فساد دولتی و سوق دادن این کشور به سوی بدترین بحران اقتصادی دهه های اخیر از مقام نخست وزیری کناره گرفت.

شایان ذکر است که تحت نظام تقسیم قدرت در لبنان، نخست وزیر این کشور باید یک مسلمان سنی مذهب باشد.

به گزارش مهر، سمیر خطیب موضوع انصراف خود را پس از دیدار با «شیخ عبداللطیف دریان» مفتی لبنان و اینکه دارالفتوی لبنان، حریری را مدنظر قرار دارد، اعلام کرد.

این درحالی است که «هیأت تنسیق الثوره» در لبنان که یک نهاد غیردولتی است، بر مخالفت با نخست وزیری مجدد سعد حریری تأکید کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سعد حریری صحنه سیاسی لبنان سیاستمدار جنجالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم

️مجری الجزیره در برنامه تلویزیونی در پاسخ به صحبت‌های مایکل مولروی مقام بلند پایه سابق وزارت خارجه آمریکا که مدعی شد که دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند، گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد