Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  غزاله محمدی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماکو و «باران کرمی» عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون کرمانشاه با دعوت رسمی کشور ژاپن و با لباس محلی در آیین اهدای جوایز در توکیو حضور یافتند و جایزه و لوح تقدیر خود را از دست «میشیتاکا ساوادا» رئیس و مدیر اجرایی مسابقه نقشی کائو دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، روز ۱۴ آبان سال ۱۳۹۸ با انتشار اسامی برگزیدگان دهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال ۲۰۱۹ که با موضوع «با هم، ما دوست محیط زیست هستیم» برگزار شد و به‌صورت رسمی برای حضور در محل برگزاری مراسم در توکیو دعوت شد.

 

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگیان آموزش و پرورش مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن