Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده ۲ مدال برنز جهان با بیان اینکه کاری به توجه یا بی‌توجهی مسئولان ورزش نداریم، گفت: ما فقط برای شاد کردن دل مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنیم.

محمدعلی گرایی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود پس از تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: قبل از تعطیلی تمرینات تیم ملی، دو مرحله اردو را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی پشت سر گذاشتیم اما به دنبال لغو برگزاری این رقابت‌ها، اردوی تیم ملی نیز تعطیل شد اما بچه‌ها در شهرهای خودشان تمرینات را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده دو مدال برنز جهان، با بیان اینکه تعطیلی اردوی تیم ملی کار بسیار خوبی بود، گفت: خیلی خوب شد که اردو را تعطیل کردند زیرا فضای یکنواخت اردوهای تیم ملی واقعا کشتی‌گیران را اذیت می‌کند و مل‌پوشان در شهرهای خودشان بهتر تمرینات را دنبال می‌کنند. کادر فنی تیم ملی نیز در جریان وضعیت تیم هستند و با من نیز در این مدت چند مرتبه تماس گرفتند و پیگیر تمرینات و وضعیتم هستند.

فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در پاسخ به این سوال که آیا لغو برگزاری جام جهانی لطمه‌ای در برنامه‌های تیم ملی ایجاد کرد یا خیر، گفت: به نظر من هیچ تاثیری نداشت چرا که مسابقات در حدی نبود که بخواهد لطمه‌ای به تیم ملی بزند. بود و نبود مسابقات تاثیری نداشت و لغو جام جهانی هیچ لطمه‌ای نیز به کشتی‌گیران وارد نکرد.

وی درباره برنامه‌های پیش روی خود، گفت: فعلا تمریناتم را در شیراز دنبال می‌کنم و باید در رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان کشتی بگیرم. اردوی تیم ملی نیز قرار است پس از جام تختی آغاز می‌شود و قرار است در تورنمنت رنکینگ ایتالیا نیز کشتی بگیرم.

گرایی در ادامه گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه هدفش تنها کسب مدال طلای المپیک است، ادامه داد: ۷ ماه تا المپیک زمان داریم و در این فرصت باید هر چه ضعف دارم بپوشانم تا در المپیک بهترین نمایش را داشته باشم و بدون حرف و حدیث به پیروزی برسم. در مسابقات جهانی طلا را مفت از دست دادم و دیگر نمی‌خواهم در المپیک اشتباهی داشته باشم.

فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم ایران درباره انتظار وزیر ورزش از کشتی فرنگی برای کسب دو مدال طلا در المپیک ۲۰۲۰ که با واکنش محمد بنا نیز روبرو شد، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم اما همه کشورها با تمام امکانات نیز می‌آیند تا بهترین نتیجه را بگیرند. نمی‌شود قول داد که صددرصد دو طلا می‌گیریم اما بچه‌ها سعی می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرند. المپیک مهمترین رویداد ورزشی جهان است و هیچ ورزشکاری دوست ندارد حسرت مدال المپیک بر دلش بماند.

گرایی در پایان درباره نحوه رسیدگی مسئولان ورزش به کشتی‌گیران در سال المپیک و اینکه آیا بابت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰، حقوقی دریافت می‌کند یا خیر، گفت: ما دیگر به این شرایط و بی توجهی مسئولان عادت کرده‌ایم و دیگر برای بچه‌ها فرقی ندارد که مسئولان ورزش به آن‌ها رسیدگی کنند یا نه. همه ما تمرینات سخت و دوری از خانواده را برای شاد کردن دل مردم پشت سر می‌گذاریم تا بتوانیم برای لحظه‌ای هم که شده آن‌ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد علی گرایی تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود