Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورولت تریل بلیزر (Trailblazer) مدل ۲۰۲۱ جدیدترین کراس‌اور این خودروساز آمریکایی محسوب می‌­شود و فروش آن در بهار سال میلادی آینده آغاز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط شورولت، قیمت پایه تریل بلیزر کمتر از ۲۰,۰۰۰ دلار خواهد بود، اما در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت تیپ­‌ها و آپشن‌های مختلف آن هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

”قیمت اقتصادی، طراحی اسپرت با ظرفیت ۵ سرنشین و تنوع پیشرانه‌ها از نکات قابل توجه درباره این کراس‌اور جدید به شمار می‌رود. “این خودروساز آمریکایی اطلاعاتی هم درباره پیشرانه تریل بلیزر منتشر کرده است. این کراس‌اور با دو نوع پیشرانه ۱.۲ و ۱.۳ لیتری عرضه خواهد شد که هر دوی آن­‌ها سه سیلندر بوده و به توربوشارژر مجهز شده­‌اند. انتظار می‌­رود حداکثر قدرت پیشرانه ۱.۲ لیتری به ۱۳۷ اسب‌بخار برسد و طبق ادعای این خودروساز آمریکایی، حداکثر قدرت پیشرانه ۱.۳ لیتری به ۱۵۵ اسب‌بخار می­‌رسد. شورولت تریل بلیزر به صورت پایه به جعبه‌دنده اتوماتیک مجهز خواهد بود.

این کراس‌اور آمریکایی از نوعی سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌­برد که امکان غیر فعال کردن آن وجود دارد. ناگفته نماند که شورولت نسخه دیفرانسیل جلو از تریل بلیزر مدل ۲۰۲۱ را هم عرضه خواهد کرد که سه حالت رانندگی مختلف برای آن در نظر گرفته شده است:

حالت معمولی برای بهره‌­مندی از بهترین کیفیت سواری حالت مخصوص رانندگی در مسیرهای برفی حالت اسپرت با تاثیر بر عملکرد فرمان و جعبه‌دنده

قیمت شورولت تریل بلیزر از نکات قابل توجه درباره این کراس‌اور جدید به شمار می­‌رود. برای مقایسه، می­‌توان به دو مورد از رقبای آن اشاره کرد که قیمت پایه آن‌ها بیشتر از ۲۰,۰۰۰ دلار است:

فورد اِکو اسپرت  مدل ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۲۰,۴۸۵ دلار
هوندا HR-V مدل ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۲۰,۸۲۰ دلار


اما ظاهراً موضوع فقط به همین جا ختم نمی­‌شود، چرا که علاوه بر قیمت پایه رقابتی، شورولت مدعی است تریل بلیزر طراحی اسپرتی دارد و کابین آن هم فضای کافی برای پنج سرنشین را خواهد داشت.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آقای جعفری منش، معلم پایه پنجم مدرسه شهید عبداللهی قم با بیان اینکه ۸ سال است که به شغل شریف معلمی مشغول است افزود: استفاده از روش‌های خلاقانه با محوریت بازی و همچنین تاکید بر پرورش یک شهروند و انسان وخوب در جامعه موارد مورد تاکید در امر آموزش است.

وی همچنین برقراری یا رابطه دوستانه بر پایه اخلاق را سر لوحه رابطه خود با دانش آموزان قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی / والدین تصمیمات احساسی و هیجانی نگیرند
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • از پایه اول تا ششم با دو معلم
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست