Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حمله صبح امروز تروریست‌های داعش به استان «شمال سیناء» در شرق مصر با کشته شدن دستکم چهار نظامی مصری همراه شد.

وبگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع قبیله‌ای و شاهدان در استان «شمال سیناء» مصر آورده است: صدای ده‌ها انفجار صبح امروز در شهر رفح و «الشیخ زوید» در همجواری آن شنیده شد که در نتیجه حمله تروریست‌های گروه موسوم به «ولایة سیناء» وفادار به داعش به مواضع و کمین‌های دستگاه امنیتی مصر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این منابع تروریست‌های داعش تلاش داشتند به سایت نظامی الاحراش وابسته به دستگاه امنیت مرکزی در شهر رفح حمله کنند که طی روزهای گذشته هدف چندین حمله قرار گرفته است.

منابع مصری افزودند: عناصر داعش به طور همزمان به کمین‌های متعدد دیگر نیروهای امنیتی مصر حمله کردند و یک خودروی نظامی ارتش مصر را در هم شهر الشیخ زوید منفجر کردند.

منابع پزشکی در بیمارستان نظامی العریش اعلام کردند که در نتیجه حملات صبح امروز رفح و الشیخ زوید، اجساد چهار نظامی از جمله یک افسر، به بیمارستان منتقل شده است.

این منابع گفتند علاوه بر کشته‌های حملات امروز، شمار دیگری زخمی هم به بیمارستان منتقل شدند که در بین آنها حال برخی وخیم است.

به دنبال حمله تروریستی امروز در شمال سیناء مصر جنگنده‌های این کشور در چندین نوبت شهرهای رفح و الشیخ زوید را بمباران کردند که هنوز از آمار تلفات این بمباران‌ها خبری دریافت نشده است.

منطقه شبه جزیره سینا در مصر به جولانگاه گروه‌های مسلح تروریستی نزدیک به داعش مبدل شده است که گاه و بیگاه علیه نیروهای مصری عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

 نیروهای ارتش و پلیس مصر از نهم فوریه 2018 عملیات امنیتی گسترده‌ای را با عنوان سیناء 2018 برای پاکسازی این منطقه از وجود تروریست‌ها آغاز کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت و زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب الله خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در جریان حمله پهپادی حزب الله به المطله در شمال فلسطین اشغالی، دو نظامی کشته شده و دو نظامی دیگر زخمی شده است.

رسانه صهیونیستی حدشوت بزمان گزارش داد: بر اثر حمله با پهپادی انتحاری به المطله دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

این در حالی است که دقایقی قبل، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

کد خبر 6098276

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس