Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@17:42:14 GMT

تا کی منتظر آیفون‌ های تاشو باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۹۸۹

تا کی منتظر آیفون‌ های تاشو باشیم

کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه  market analysis UBS به تازگی برآورد و اعلام کرده اند که کاربران و علاقمندان به خریداری و استفاده از گوشی‌های هوشمند تاشوی آیفون باید تا سال ۲۰۲۱ میلادی صبر کرده و منتظر بمانند چراکه توسعه، تولید و عرضه این محصولات تا دو سال دیگر به طول خواهد انجامید.

این بدان معناست که گوشی‌های آیفون تاشو و مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تا قبل از سال ۲۰۲۱ میلادی به بازارهای جهانی عرضه نخواهند شد چراکه پیشتر نیز گزارش‌ها حاکی از عرضه تبلت‌های تاشوی آیپد اپل در سال ۲۰۲۱ بود بنابراین انتظار می رود این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد تولید و عرضه محصولات تاشوی خود را در دو سال آینده کلید بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش‌بینی می‌شود که کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود این گوشی‌های تاشو را با قیمت پایه حدود یک هزار دلار خریداری و استفاده کنند.

از جمله نخستین شرکت‌های تولیدکننده موبایل که از برنامه های خود برای توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو و مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر رونمایی کردند، سامسونگ و هواوی بودند که نام محصولات مذکور خود را به ترتیب سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) و هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) نامیدند.

بر اساس گزارش وب سایت notebookcheck، بسیاری از منتقدان و کاربران همواره از اینکه چرا اپل هیچ قصد و برنامه‌ای برای رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف ندارد، به شدت انتقاد کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت نیز به منظور رقابت با سایر غول‌های تکنولوژی در حال توسعه محصولات جدیدی است که به فناوری نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر تجهیز خواهد شد.

با توجه به آنکه در سال‌های اخیر بازار گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مرتبط همچون تبلت با رکود و کاهش قابل توجهی از لحاظ میزان فروش و درآمدزایی برای شرکت‌های توسعه دهنده و غول‌های تکنولوژی مواجه شده‌اند، در طول یک سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی توسعه محصولات مجهز به فناوری‌های نوین همچون شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G و نمایشگرهای تاشو کرده‌اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به دنیای تکنولوژی را جلب کنند و سهم چشمگیری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند.

در طول یک سال گذشته رقابت تنگاتنگی میان شرکت‌های تکنولوژی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و سایر تولیدکنندگان موبایل برای توسعه گوشی‌ها و محصولات مجهز به فناوری نمایشگرهای تاشو در گرفته است به گونه‌ای که اخبار و گزارش‌های متعددی از سوی منابع مختلف خبری منتشر می‌شود که نشان دهنده تلاش بی وقفه آنها برای تولید و عرضه چنین محصولاتی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟

فرارو- آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت، با پارت‌نامبر LLA یا ZAA تا ۱۲۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. درحضور آیفون ۱۴ و ۱۵ و نسخه‌های مختلف، گران‌ترین گوشی فعلی بازار به حساب می‌آید.

آیفون ۱۳ معمولی را کمی بیش از ۴۱ میلیون می‌فروشند و بین گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار می‌توانیم از گلکسی S۲۴ اولتر اسم ببریم.

قیمت گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت به ۹۵ میلیون تومان می‌رسد و فروشنده‌های موبایل بابت ارزان‌ترین نسخه گلکسی S۲۴ اولترا که ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره سازی در اختیارتان قرار می‌دهد، بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون در خواست می‌کنند. قیمت پرفروش ترین گوشی های فعلی بازار را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

120 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت