Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ددلاین نوشت:  فیلم محصول سال ۲۰۱۵ «مد مکس: جاده خشم» یکی از بهترین و دیوانه‌وارترین فیلم‌های اکشن تاریخ است و بنابراین قابل درک است که طرفداران مشتاق شنیدن هر گونه خبر در مورد احتمال ساخت دنباله‌ای برای آن باشند.

مجموعه تصاویر فیلم‌های اسکار ۸۸| مکس دیوانه: جاده خشم دو دنباله برای تریلر مد مکس

خوشبختانه برای آن‌ دسته از افرادی که خواستار ساخته شدن دنباله‌ای برای این شاهکار بودند، کارگردان «مد مکس» جورج میلر در مصاحبه‌ای که دیروز انجام داد تایید کرد که این فیلم قسمت دومی هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلر گفت: کار من با داستان مد مکس تمام نشده و به نظرم باید بتوانم چند پروژه را هم‌زمان جلو ببرم اما به هر حال یک مد مکس دیگر در راه خواهد بود. در حال حاضر داریم مراحل آماده‌سازی آن پروژه را هم انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: به نظرم انجام دادن چند پروژه هم‌زمان خیلی جالب است. این را با فیلمسازان دیگر هم مطرح کرده‌ام و فکر می‌کنم اتفاقی که برای خودم می‌افتد این است که وقتی روی یک چیز کار می‌کنم و حواسم پرت می‌شود و روی آن یک چیز تمرکز می‌کنم، تمرکز کردن روی چیزی دیگر برای مدتی کوتاه مانند یک دوران تعطیلات می‌ماند. باعث می‌شود به بی‌طرف بودن دست پیدا کنم و هر بار نگاهی جدید به پروژه داشته باشم.

فیلم «مد مکس: جاده خشم» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و با نقدهای مثبت زیادی تحسین شد توانست جمع فروش داخلی و بین‌المللی خود را به ۴۰۰ میلیون دلار برساند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه فیلم‌های «مد مکس» بشود که نخستین قسمت آن در سال ۱۹۷۹ اکران شده بود.

میلر اکنون درحال شروع پروژه جدیدش با عنوان «سه هزار سال اشتیاق» با حضور ادریس آلبا و تیلدا سویینتون در استرالیا است.

کد خبر 468669 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تصاویر نجومی پنجم اردیبهشت (۲۴ آوریل)
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد