Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@15:43:57 GMT

بازداشت زن سارق با شلیک به لاستیک خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۲۰۳

بازداشت زن سارق با شلیک به لاستیک خودرو

محمد نادربیگی ئیس پلیس آگاهی استان البرز، از دستگیری سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو خبرداد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده "جاده قزل حصار کرج"، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده "خرمدشت کرج" به یک دستگاه خودرو پراید که در حال پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در اطراف خیابان بود، مشکوک شده و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند که راننده به محض مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز، با توجه به سرعت زیاد خودرو و انجام حرکات مخاطره آمیز، برای متوقف کردن آن اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کردند که متهم همچنان بدون توجه به هشدار‌های پلیس با سرعت بالا به مسیر خود ادامه داد که در نهایت افسرگشت با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف کردند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: پس از توقف خودرو یکی از متهمان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد و متهم دیگر که خانمی میانسال بود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی یادآور شد: در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی، اعم از باتری، زاپاس، ضبط و باند و.. کشف شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: سارقان در مواجهه با مدارک و مستندات موجود، لب به اعتراف گشوده و به ۲۰۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که تاکنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سارق سارق خودرو سرقت لاستیک خودرو پلیس آگاهی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: دو سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  ایسنا، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، دو نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آنها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و توان عملیاتی بالای پلیس، سخت ترین پرونده‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام می رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان