Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:12:20 GMT

صفر تا صد طراحی سایت به روش مدیاتک

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۳۴۹

صفر تا صد طراحی سایت به روش مدیاتک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به کمک رسانه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام می‌توانید طیف وسیعی از مخاطبان را جذب کرده و از طریق تولید محتوا محصولات و خدماتی که از طریق تجارت الکترونیک عرضه می‌کنید را به فروش برسانید.

اما یک مشکل اساسی در ای حالت وجود دارد و آن چیزی نیست جز اینکه این رسانه‌ها صرفاً به صورت یک اتوبان یک طرفه‌ی پر سرعت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با سرعت هرچه تمام پیش می‌رانید و رو به جلو می‌روید، اما دیدی از پشت نداشته و نمی‌توانید که بسیاری از اتفاقات که برای افزایش فروش و آنالیز مشتریان وجود دارد را در دسترس داشته باشید.

مشکل دیگری که این روش دارد هم به موضوع محدودیت‌ها مربوط می‌شود. هر لحظه ممکن است که به دلیل مسائل تحریم یک سرویس به صورت کلی کاربران ایرانی را کنار بگذارد یا از سوی دیگر به دلیل فیلترینگ کنار زده شود. پس در این صورت چاره کار شما چیست؟

بله، طراحی سایت چاره کار است!

تنها راهکار که بهترین هم هست استفاده از سایت است. شما با طراحی سایت به روش مدیاتک می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته و همه چیز را به خوبی و به صورت ۱۰۰ درصدی کنترل کنید. از امکانات گرفته تا بررسی آمار و آنالیز کاربرانی که در سایت شما در حال پرسه زدن هستند. طراحی سایت گردشگری مدیاتک می تواند سایتی شبیه علی بابا یا فروشگاهی شبیه دیجیکالا و... را در اختیار شما عزیزان قرار دارد

اگر بخواهیم یک مقایسه داشته باشیم، استفاده از سایت نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی درست مانند اقامت در یک خانه است، با این تفاوت که در رسانه‌های اجتماعی شما در یک خانه اجاره‌ای سکونت دارید که در حال نزدیک شدن به اتمام قرارداد هستید، اما در حالت استفاده از سایت خانه متعلق به خود شماست و می‌توانید هر تغییری در آن ایجاد کنید. حتی کوبیدن یک میخ به دیوار برای قرار دادن یک قاب عکس!

چگونه سایت بسازیم؟

ساخت سایت به لطف پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن روش‌های مختلف دیگر یک رویا نیست. شما به راحتی می‌توانید با کمترین هزینه ممکن یک سایت حرفه‌ای برای فروش کالا یا خدمات خود داشته باشید.

ما در ادامه قصد داریم که روش ساخت سایت را به شما توضیح دهیم.

۱. خرید دامنه و هاست

قبل از هر چیزی شما به یک دامنه و یک هاست نیاز دارید. دامنه همان آدرس اینترنتی است که با وارد کردن در آدرس مرورگر یک سایت برای شما نمایش داده می‌شود. به عنوان نمونه دامنه سایت مدیاتک mediatech.ir می‌باشد که یک دامنه ملی است.

هاست هم به فضایی گفته می‌شود که فایل‌های سایت شما و پایگاه داده روی آن قرار دارد. دامنه به هاست متصل شده و هر صفحه‌ای را که باز کنید از طریق دامنه می‌توانید اطلاعات موجود در آن صفحه را که روی هاست قرار دارد را ببینید.

۲. انتخاب زبان برنامه‌نویسی یا سایت ساز زبان‌های برنامه‌نویسی زیادی برای ساخت سایت وجود دارند. از asp.net مایکروسافت گرفته تا زبان‌های آزادی مثل php و پایتون که به صورت حرفه‌ای هر یک امکان ساخت هر نوع سایتی را به شما خواهند داد.

کاری که شرکت طراحی سایت انجام می‌دهد این است که ابتدا نیازهایی که شما برای یک سایت دارید را بررسی خواهد کرد. سپس بر اساس میزان بازدیدی که این سایت می‌تواند داشته باشد و در کنار آن تعداد درخواستی که برای این سایت ارسال خواهد شد را بررسی کرده و بهترین زبان برنامه نویسی را انتخاب می‌کند.

سپس کار روی کدنویسی سیستم آغاز شده و همه چیز از صفر تا صد آماده سازی می‌شود. اکانات متنوعی که برای سایت شامل اضافه کردن صفحات، آپلود تصاویر، قرار دادن محصولات و امکان فروش کالا و… خلاصه هر چیزی که برای سایت در نظر گرفته شده در آن پیاده سازی می‌شود.

در نهایت سیستم روی هاست نصب شده و با وارد کردن آدرس دامنه سایت، به دنیای جدیدی از کسب و کار وارد خواهید شد.

اما در کنار این روش یک روش ساده‌تر، سریعتر و کم هزینه‌تر هم برای ساخت سایت وجود دارد که آن هم استفاده از سایت‌سازهای رایگان است. انواع مختلفی از این سیستم‌ها نظیر وردپرس، جوملا و دروپال وجود دارند که هر یک به کمک همین زبان‌های برنامه نویسی ساخته شده‌اند. با این تفاوت که همه‌چیز به صورت آماده بوده و شما سریع‌تر می‌توانید سایت خود را بسازید.

این سیستم‌ها توسط یک جامعه آماری بسیار بزرگ توسعه داده شده و آپدیت می‌شوند تا امکانات جدیدتری داشته باشند. امروزه بسیاری از سایت‌هایی که می‌بینید با همین سه سیستم ساخته شده که کاملاً پاسخگوی نیاز بوده و فوق‌العاده عمل می‌کنند.

۳. بهینه‌سازی و سئو سایت

بعد از اینکه به یکی از دو روش بالا سایت شما آماده شد و وارد دنیای کسب و کار اینترنتی شدید، نوبت این است که روی تبلیغات سایت تمرکز کرده و فروش چند صد برابری یا شاید هم چندین هزار برابری داشته باشید. برای این کار شما می‌توانید از تبلیغات مستقیم استفاده کرده و با دادن پول ترافیک دریافت کنید.

اما یک روش اصولی هم وجود دارد که اگر بتوانید حسابی روی آن تمرکز کنید از طریق خود گوگل می‌توانید مشتریان خود را داشته باشید. این روش چیزی نیست جز سئو سایت!

به کمک سئو و بهینه‌سازی وب سایت سایت شما در رتبه‌های بالا در گوگل نمایش داده می‌شود. حال می‌توانید بدون اینکه پولی به جایی پرداخت کنید تمرکز خود را روی این مسئله داشته باشید که همواره این رتبه را بالا نگه داشته و برای کلمات مختلفی که جستجو می‌شوند بهتر کنید.

یکی دیگر از خدماتی که مدیاتک به شما پیشنهاد می‌دهد استفاده از خدمات سئو سایت است که به شما کمک می کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بالاترین رتبه‌ها را در موتورهای جستجو بگیرید.

روش‌های دیگری هم برای طراحی سایت وجود دارد که دعوت می‌کنیم با مراجعه به وبلاگ مدیاتک این مقالات رایگان را مطالعه کرده و اطلاعات خود را برای ساخت سایت پیش از اینکه هزینه‌ای را پرداخت کنید بالا برده و بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این مقالات متعدد دیگری هم برای افزایش فروش محصولات، سئو سایت و ترفندهای بازاریابی دیجیتال وجود دارند که به موفقیت شما کمک خواهند کرد.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4791891

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی سایت تجارت الکترونیک شبکه های اجتماعی همراه اول ایران کیش گروه خودروسازی سایپا کسب و کار طراحی سایت رادیو بین المللی چین فروشگاه اینترنتی گردشگری تخفیف کارت اعتباری بانک ملت سازمان مدیریت صنعتی بلیت هواپیما بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد

همشهری آنلاین -یکتا فراهانی: زاکربرگ هنگام معرفی نسل جدید عینک هوشمند ری بن، خاطر نشان کرد ری بن متا META نخستین عینک هوشمندی است که از طریق هوش مصنوعی عرضه می‌شود.

عینک هوشمند زاکر برگ

عینک‌های ZUCKER-VISION متا AI با برند زاکربرگ اکنون می‌تواند به شما می‌گوید به چه چیزی نگاه می‌کنید و درباره آنچه می‌بینید اطلاعاتی در اختیارتان بگذارد. بنابراین از این لحاظ توانسته به درجه بالاتری از عینک‌های هوشمند برسد.

شان کیچ، رئیس فناوری و علوم META با استفاده از دوربین داخلی توانسته عینک هوشمند خود را با قابلیت توصیف آنچه می‌بینید ارتقا بخشد.

عینک های مرسوم Ray-Ban از میکروفون و بلندگوها برای ارائه ویژگی چت به سبک آمازون الکسا استفاده می کنند

عینکی مجهز به بلند گو

عینک هوشمند Ray-Ban Meta سال گذشته توسط میلیاردر فناوری؛ مارک زاکربرگ راه اندازی شد. این عینک به شما این امکان را می‌دهد که فیلم ضبط کنید و به سادگی با استفاده از عینک سؤالات هوش مصنوعی بپرسید.

در واقع شما با استفاده از عینک زاکر برگ به سادگی می‌توانید از هوش مصنوعی داخل عینک در مورد آنچه به آن نگاه می‌کنید و از او سؤال کنید. عینک شما هم با استفاده از بلندگوی داخل خود پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید :

سوال از زاکربرگ درباره حریم خصوصی

یادگیری تأثیرگذار معلمان دیجیتال؛ آیا معلمان دیجیتال می‌توانند جایگزین مربیان و متخصصان فعلی شوند؟ | هوش مصنوعی؛ مربی و دستیار قابل اعتمادشما

تحول تاریخی در دنیای فناوری با این عینک جدید

ارزیابی‌های هوشمندانه هوش مصنوعی

اکنون هوش مصنوعی می‌تواند به خوبی آنچه می‌خواهید برایتان ارزیابی کند و پاسخ‌های مفیدی به شما ارائه دهد. مثلاً می‌توانید از او در مورد ساختمان‌ها یا علائمی که می‌بینید سؤال کنید. این عینک همچنین می‌تواند به شما بگوید چطور شیر آبی را که چکه می‌کند تعمیر کنید.

عینکی که می‌تواند نژاد گربه‌ها را تشخیص دهد

این عینک همچنین می‌تواند نژاد گربه‌ها را تشخیص دهد، کلمات به زبان خارجی را ترجمه کند، یا اطلاعاتی در مورد یک مکان مهم به شما بگوید.

متا این توانایی را چند وجهی می‌نامد، به این معنا که هوش مصنوعی می‌تواند بیش از یک نوع ورودی را ارزیابی کند. بنابراین نه فقط صدای شما، بلکه تصاویر جهان اطرافتان را هم تشخیص می‌دهد.

متا توضیح می‌دهد: ما آزمایشات به‌روزرسانی هوش مصنوعی چندوجهی را در دسامبر آغاز کردیم. بنابراین شما می‌توانید از عینک خود در مورد آنچه می‌بینید سؤال کنید و شاهد پاسخ یا پیشنهادهای هوشمندانه و مفید او باشید.

همراهی آگاهانه

به این ترتیب شما می‌توانید کارهای بیشتری با عینک خود انجام دهید چون عینکتان می‌تواند آگاهانه در بسیاری موارد شما را کمک کند. مثلاً هنگام سفر می‌تواند برایتان یک منو به زبان فرانسه را ترجمه کند.

در واقع او این کار را توسط هوش مصنوعی متا انجام می‌دهد و حتی بدون نیاز به استفاده از تلفن یا خیره شدن به صفحه آن، اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار خواهد دهد.

حفظ حریم شخصی

توجه داشته باشید متا به دلایل حفظ حریم خصوصی افراد نمی‌تواند مثلاً در مورد شخصی که در خیابان دیده‌اید اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهد.

این ویژگی اکنون در تمامی عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta در سراسر ایالات متحده و کانادا به عنوان یک آزمایش بتا در دسترس است.

فقط باید مطمئن شوید که عینک خود را به جدیدترین نرم افزار به روز کرده‌اید. سپس به سادگی بگویید «Hey Meta» و سؤالات خود را از او بپرسید.

تماس ویدیویی با دوستان!

عینک متا همچنین به شما این امکان را می‌دهد که هنگام برقراری تماس ویدیویی، دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر از طریق واتس اپ یا فیس بوک مسنجر تماس ویدیویی برقرار می‌کنید و عینک به چشم دارید، می‌توانید آنچه را می‌بینید به تماس گیرندگان دیگر هم نشان دهید.

مثلاً شما می‌توانید با مادرتان تماس ویدیویی برقرار کنید و بر اساس آنچه می‌بینید از او راهنمایی بگیرید یا در سوپر مارکت با کمک متا تشخیص دهید آناناسی که انتخاب کرده‌اید رسیده است یا نه!

البته ویژگی‌های متا در خصوص تماس ویدیویی به تدریج در حال گسترش است. متا همچنین گزینه‌های جدیدی هم به مهارت‌های خود اضافه کرده است که اکنون در 15 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا در دسترس هستند.

منبع:

https://www.the-sun.com/tech/11171335/mark-zuckerberg-meta-ai-ray-ban-smart-glasses-camera/

کد خبر 847005 برچسب‌ها هوش‌ مصنوعی نرم‌ افزار اینترنت - فیسبوک ترجمه

دیگر خبرها

  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول