Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین و در عین حال پرحاشیه‌ترین آلبوم محسسن چاوشی در نهایت با کش و قوس‌های فراوان ۲۶ آذرماه روانه بازار موسیقی کشور میشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین آلبوم محسن چاوشی که در ابتدا قرار بود با عنوان «قمارباز» منتشر شود، پس از حواشی و مشکلات بوجود آمده میان محسن چاوشی و مسئولین دفتر موسیقی ارشاد، چاوشی در اقدامی کنایه انگیز نام آلبوم را به « بی نام » تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تاریخ انتشار دهمین آلبوم هم چندین بار به خاطر حواشی مختلف جابجا شد و هر چند وقت یکبار یک تاریخی برای انتشار اعلام میشد تا آنکه در نهایت بطور رسمی 26 آذرماه به عنوان تاریخ جدید انتشار آلبوم «بی نام» معرفی شد.

 

این آلبوم که شامل ۱۱ قطعه است، با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی محسن چاوشی و اشعاری برگرفته از مولانا، سعدی، وحشی بافقی و فصیح الزمان شیرازی است. که در ادامه نام قعطات این البوم و شاعران آن آمده است:

۱.         «قند منی»           مولانا    

۲.         «گنجشک پریده»   سعدی    

۳.         «بر سلطان»         مولانا    

۴.         «چنگ»  فصیح‌الزمان شیرازی (رضوانی)         -

۵.         «قمار باز»           مولانا    

۶.         «عقل و خرد»       مولانا    

۷.         «زاهد»   مولانا    

۸.         «بازآمدم»            مولانا    

۹.         «من ندانستم»       سعدی، وحشی بافقی

۱۰.       «قوم به حج رفته»  مولانا    

۱۱.       «راز»    سعدی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن چاوشی چاوشی آلبوم موسیقی آلبوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران

در شرایطی که گیشه سینماها تحت تاثیر اکران دو فیلم کمدی «تمساح خونی» و «سال گربه» قرار دارد، فروش 11میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید یک رقیب جدید برای کمدی‌های در حال اکران را می‌دهد.

به گزارش فارس؛ مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر  و شهاب حسینی اتفاق بی سابقه‌ای را در گیشه رقم زد و موفق شد طی دو روز اول اکران با جذب بیش از 160 هزار مخاطب فروشی بالغ بر 11 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که برای یک فیلم غیرکمدی موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

پس از سال ها این اولین باری است که یک فیلم غیرکمدی موفق به شکستن این رکورد می‌شود، به گونه‌ای که «مست عشق» تنها در دو روز اول اکران توانست خود را به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران در سال جدید برساند و بالاتر از فیلم‌هایی نظیر آسمان غرب، آپاراتچی،پرویز خان،نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان قرار گیرد.
 
شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. 

در جدول فروش سینمای ایران در حال حاضر تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با بیش از 119 میلیارد تومان فروش در آستانه 2 میلیونی شدن تماشاگران خود است و پس از این فیلم درام اجتماعی «بی‌بدن» با بیش از 30 میلیارد فروش و کمدی «سال گربه» با 25 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست فیلم سینمایی «مست عشق» با بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • سعدآباد پرحاشیه
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • امروز با مولانا: نیست مرا را جز تو دوا ای تو دوای دل من