Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@04:26:59 GMT

پشیمانی رونالدو از حضور در یوونتوس!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۵۲۱

ساعت24 - کریستیانو رونالدو به دوستانش اعلام کرده از ترک رئال مادرید و پیوستن به تیم فوتبال یوونتوس پشیمان شده است.

کریستیانو رونالدو، مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ، ۱۸ ماه پس از ترک رئال مادرید متوجه شده که ترک تیم مادریدی اشتباه بوده است. او از پرس رئیس باشگاه رئال خواسته بود دستمزدش را زیاد کند و وقتی با مخالفت رئیس باشگاه مواجه شده بود تصمیم به جدایی از تیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای روزنامه آ.ب.ث ستاره پرتغالی در گفتگو با برخی از هم‌تیمی‌های سابقش اعتراف کرده که ترک رئال مادرید اشتباه بوده و او نباید در سال ۲۰۱۸ به یوونتوس می‌رفته است.

رونالدو در این فصل مورد حمله شدید منتقدان قرار گرفته است و دلیلش عملکرد پرنوسان او بوده است. این ستاره در ۱۲ بازی برای یووه ۷ گل زده و از این تعداد ۳ گل از روی نقطه پنالتی زده شده است. همچنین خود رونالدو متوجه شده یوونتوس و سری آ وقتی صحبت از رقابت برای رسیدن به توپ طلا باشد، اعتباری به اندازه رئال مادرید و لالیگا ندارند.

حالا ستاره پرتغالی نه در گفتگوهای رسانه‌ای، بلکه در مکالمات شخصی به دوستان اعلام کرده که به خاطر تصمیمش، خودش را سرزنش می‌کند. او هرگز چنین احساسی را در مقابل انظار عمومی حتی بروز هم نداده است، اما در واقعیت دلتنگ دورانی است که در لالیگا با مسی رقابت داشت و توانست با رئال مادرید به موفقیت و همچنین توپ طلا برسد.

در ماه فوریه رونالدو ۳۵ ساله می‎شود و حالا متوجه شده که به آخرین سال‌های دوران بازی کردنش رسیده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کریستین رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی