Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:11:25 GMT

خیّرین خراسان رضوی در حال ساخت ۷۲۶ کلاس درس هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۶۸۰

خیّرین خراسان رضوی در حال ساخت ۷۲۶ کلاس درس هستند

جاسم حسین‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه مشارکت خیرین در این زمینه بسیار زیاد است و نخستین مجمع خیرین مدرسه ساز کشور نیز در سال ۱۳۷۷ در خراسان راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در مهر ماه امسال هزار و ۲۰۴ کلاس درس به فضاهای آموزشی در خراسان رضوی افزوده شد که از این شمار ،۶۰۲ کلاس درس توسط نیکوکاران مدرسه ساز ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی بیش از  سه هزار و ۷۰۰ خیّر و نیکوکار مدرسه ساز دارد که همواره مشارکت بسیاری در مدرسه سازی داشته اند.

حسین پور افزود: از سال ۷۷ تاکنون ۲۱ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان خراسان رضوی برگزار شده است  که در آخرین جشنواره که خرداد سال گذشته برگزار شد خیّرین بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی اهدا کردند. 

استان خراسان رضوی دارای ۱۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان خراسان رضوی خراسان رضوی دانش آموز مدرسه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم