Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اعلام کرد: هم اکنون با وجود بارش برف و باران، تردد خودروها در محورهای استان عادی است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

براساس گزارش این اداره کل، هم اکنون وضعیت جوی در تمامی محورهای استان ابری است که بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی هم جوی ناپایدار برای امروز و فردا برای استان پیش بینی کرده است، با توجه به رگباری بودن بارش ها، سیلابی شدن مسیل ها بویژه در نیمه شمالی استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره کل همچنین اعلام کرد که از فردا کاهش 6 تا هشت درجه ای دما در استان رخ می دهد.

پلیس راه خراسان شمالی هم اعلام کرد: اکنون در محورهای مختلف استان بارندگی گزارش شده و سطح جاده ها لغزنده است و از این رو رانندگان باید نسبت به رعایت قوانین رانندگی جدیت بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه ۲۵ کشور قرار دارد.

طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد.

برچسب‌ها هواشناسی مرکز مدیریت راه های کشور برف و باران خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی مرکز مدیریت راه های کشور برف و باران خراسان شمالی هواشناسی مرکز مدیریت راه های کشور برف و باران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند