Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ااستاندار کرمانشاه با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان تبریک گفت.

متن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد رضاشاهرخی

انتصاب شایسته حضرتعالی را با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» به نمایندگی معظم له در استان لرستان و امام جمعه‌ خرم آباد تبریک عرض مینمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یقین این انتخاب ارزشمند با عنایت به تعهد، علم، تقوا، روحیه مردمی، جهادی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سالیان متمادی بوده است و إن شاءالله مستمر خواهد بود.

حضور حضرتعالی در این جایگاه رفیع و سنگر امامت جمعه آن استان گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالی نظام و تقویت نماز جمعه استان و وحدت نیروهای معتقد به اصل انقلاب و ولایت و رشد و بالندگی مراکز فقهی ، علمی و فرهنگی ، حوزوی و دانشگاهی می باشد.

اینجانب ضمن پاسداشت و ارج نهادن به زحمات 12 ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی  در سنگر ارزشمند نمایندگی ولی فقیه توفیقات روز افزون و سربلندی حضرتعالی در سایه توجهات حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را برای پیشبرد و تثبیت امور دینی و فرهنگی و سیاسی  دیار علویان از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

بازوند
استاندار کرمانشاه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی گفت: امام صادق علیه‌السلام جایگاه ممتاز و ویژه ای دارد و تراث به جا مانده از آن حضرت ۴۰ هزار حدیث و روایت است.

مدیر حوزه های علمیه بیان کرد: آن حضرت ۴ هزار شاگرد داشته و این امر نشان از جایگاه ممتاز آن حضرت است که شاکله اندیشه دینی از آن حضرت بوده است.

وی ابراز داشت: ۴۰ هزار حدیث از امام صادق علیه‌السلام و ۲۰ هزار حدیث امام باقر علیه السلام ثبت و ضبط شده که این آمار نیمی از تراث حدیثی شیعی است.

آیت الله اعرافی افزود: امام صادق علیه‌السلام هم در جبهه مقابله با الحاد و اندیشه های انحرافی و هم در برابر جریان های سیاسی منحرف ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه در ۱۰۰ سال اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرچمدار مکتب امام صادق علیه‌السلام بود.

امام جمعه قم اضافه کرد: امام راحل از فیضیه قم قیام خود را آغاز کرد و فصل جدیدی در تاریخ پدید آورد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: این عملیات نه تنها یک عملیات نظامی بلکه عملیاتی تاریخی و تمدنی بوده که دنیا از این عملیات متحیر شد و قدرت جدیدی را پدید آورد.

آیت الله اعرافی ادامه داد: عملیات وعده صادق امتداد نهضت امام راحل بوده که امام راحل توانست عاشورای حسینی را در عصر حاضر بازنمایی کند.

وی با بیان اینکه امام راحل ۱۰۰ سال از زمان خود جلوتر بود عنوان کرد: امام عمق علمی و نگاه بلندی در زمینه نظام اسلامی و تمدن اسلامی داشت.

کد خبر 6095073

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است