Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با تعطیلی مدارس و استراحت دانش آموزان در منل شاهد کاهش آمار ابتلا به آنفلوآنزا در بین دانش آموزان هستیم.

مدارس قزوین، برای رفع نگرانی پیرامون شیوع آنفلوآنزا برای سومین روز متوالی در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: براساس بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده در حوزه بهداشت و سلامتِ ادارۀ کل آموزش و پرورش استان از کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در خصوص شیوع بیماری آنفلوآنزا در مدارس، خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات خوبی که انجام شد در خصوص تعطیلی مدارس و استراحت دانش آموزان در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد کاهش آمار این بیماری در بین دانش آموزان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی افزود: به منظور رفع نگرانی کامل خانواده‌های محترم و اهمیت سلامتی دانش آموزان عزیز و هماهنگی‌های به عمل آمده با مسوولین روز دوشنبه ۱۸ آذرماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانۀ استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدارس استان قزوین در روز شنبه در مقاطع ابتدایی و متوسطۀ اول و روز یکشنبه نیز در کلیۀ مقاطع تعطیل اعلام شده بود و برای اطمینان خاطر خانواده‌های دانش آموزان، فردا نیز مدارس در کلیه مقاطع تعطیل است و خانواده‌هایی که پدر و مادر هردو شاغل هستند، بنابر اعلام استانداری قزوین می‌توانند با استفاده از مرخصی در خانه بمانند.

منبع:فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آنفولانزا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد

نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در عرصه تولیدات دستی و کشاورزی در سنندج برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌اله موسوی پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: دو برنامه بزرگ در استان کردستان در حال برگزاری است که یکی از آن‌ها، برپایی نمایشگاه طرح خود اتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان کردستان است که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج افتتاح و به مدت سه روز دایر می‌شود.

وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه، تولیدات کشاورزی و دستی خود مبنی بر محصولات بومی، را در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقمندان قرار داده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گرایش به شاخه نظری در استان وضعیت مطلوبی نداریم تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو میز به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها برپا و به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها پاسخ داده خواهد شد.

موسوی همچنین به برپایی غرفه هوش مصنوعی و آموزش‌های دیجیتال اشاره و اظهار کرد: این غرفه نیز زمینه توانمندی دانش‌آموزان را در عرصه دیجیتالی به نمایش می‌گذارد و امیدواریم مورد بازدید خانواده‌ها قرار بگیرد.

معاون آموزش و پرورش کردستان از برگزاری همایش کشوری مدیران مدارس شبانه‌روزی دوره دوم متوسطه نظری در استان خبر داد و اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز با حضور مدیرانی از وزارتخانه در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی استان از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت 3 ظهر تا 10 شب در معرض بازید مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک