Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:38:56 GMT

استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۱۹۹۲

استقلال - پیکان؛ محرومیت دیاباته فراموش شد!

به گزارش خبرنگار مهر، در فصلی که استقلال در اوج به سر می برد و آنها بهترین خط حمله و بهترین مهاجمان لیگ را دارند، مرتضی تبریزی فصل خوبی را تجربه نمی کند و در بین مهاجمان این تیم کمترین کارایی را به لحاظ آماری داشته است.

احتمال این که تبریزی که بعد از چند هفته نیمکت نشینی، مقابل شهر خودر تنها در یک دقیقه پایانی بازی فرصت حضور در میدان پیدا کرد، در هفته چهاردهم فرصت دوباره‌ای پیدا کند زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار اخطاره شدن شیخ دیاباته مهاجم محبوب استقلالی‌ها که هفته سیزدهم با تک گل ۳ امتیازی‌اش این تیم را به صدر جدول رساند، بزرگترین چالش استقلال و استراماچونی در این دیدار است. اما این موضوع می‌تواند فرصتی دوباره باشد برای مرتضی تبریزی که بتواند از غیبت دیاباته برای اثبات خودش استفاده کند.

تبریزی در حالت عادی یکی از گزینه‌های اصلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال در غیاب دیاباته است، مگر آن که تفکرات دیگری بر تیم حاکم باشد. البته باتوجه به فسخ قرارداد استراماچونی مشخص نیست سرنوشت ترکیب آبی ها چه می شود.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود. 

کد خبر 4791974 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی تبریزی شیخ دیاباته تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتسال ایران والیبال کشتی آزاد آندره استراماچونی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر والیبال فوتسال تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

به گزارش ایسنا، مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900065

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟