Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قطر در پیامی توییتری نوشت که قطر طی روزهای مسابقات قهرمانی «خلیجی ۲۴» با حضور برادران، روزهای شگفت‌انگیزی را سپری می‌کند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رای الیوم، «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، یکشنبه‌شب در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «ما از مشارکت برادران در مسابقات قهرمانی جام "خلیجی 24"، که با آنها روزهای شگفت‌انگیزی داشتیم، خوشحال شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

امیر قطر افزود: «تبریک به بحرین، که عنوان قهرمانی را کسب کرد، و موفقیت برای تیم‌های دیگر.»

شیخ تمیم افزود: «ما به موفقیت( مسابقات) قهرمانی افتخار می‌کنیم و از همه کسانی که در برگزاری آن مشارکت داشتند، تشکر و تقدیر می‌کنیم.»

جام «خلیجی 24» به میزبانی قطر و با مشارکت هفت تیم دیگر از کشورهای امارات متحده عربی، یمن، عمان، عربستان، کویت، عراق و بحرین در دو گروه از 26 نوامبر( پنجم آذر) آغاز شد و 9 دسامبر( 18 آذر) با برگزاری مسابقه پایانی خاتمه یافت.

سرمربی بحرین: وعده حضور در جام جهانی 2022 را می‌دهیم

با وجود اینکه بیشتر پیش‌بینی‌ها حاکی از قهرمانی عربستان بود اما این تیم ملی بحرین بود که توانست با یک گل در این دیدار به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,90/CT9

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان

 مسابقات فوتبال جام روستایی شهرستان مریوان با شرکت ۲۶ تیم از روستا‌های شهرستان‌های مریوان، سروآباد و شویشه برگزار شد و از سوی مردم این منطقه مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

 دیدار فینال این رقابت‌ها بین ۲ تیم «چوین» و «نی» برگزار شد که تیم «نی» توانست با سه گُل بدون دریافت هیچ گُلی حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

جایگاه دوم این رقابت ها به تیم «چوین» رسید و تیم «به رده سپی» نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم اظهار کرد: مواردی همچون اخلاق مداری، همبستگی و اتحاد که به عنوان شعار مسابقات نیز تعیین شده بود از سوی تیم‌های شرکت کننده به خوبی رعایت شد.

فرزاد خاکی گفت: شاهد صحنه‌های دیدنی در این مسابقات بودیم و این مسئله نمایانگر ترویج فرهنگ اخلاق مداری در میادین ورزشی است.

در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال روستایی شهرستان مریوان «بیژن ذوالفقارنسب» پیشکسوت نامدار رشته فوتبال استان کردستان و کشور حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: واگذاری استقلال بزرگ ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو