Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو بین المللی چین، شن های شیونگ معاون بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس رادیو و تلویزیون مرکزی، یینگ یونگ معاون دبیر کمیته حزب کمونیست و شهردار شانگهای و مقاماتی دیگر از شانگهای و دانشگاه جیائو تونگ شانگهای در مراسم یاد شده حضور یافتند.

شن های شیونگ طی سخنانی گفت: آغاز ساخت آزمایشگاه یاد شده اقدامی در راستای اجرای رهنمود شی جین پینگ دبیرکل کمیته مرکزی حزب کمونیست و رییس جمهور مبنی بر پیشبرد راهبرد توسعه ۵G+۴K/۸K+AI و ایجاد رسانه اصلی جدید و درجه یک جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمایشگاه با اتکا به نوآوری علمی و فنی و سخت افزار و نرم افزار مرغوب شانگهای و منابع درجه یک آموزشی و پژوهش های علمی، از دستاوردهای انقلاب فنی در زمینه رسانه ای، مخابراتی و اطلاع رسانی استفاده کرده و به پایگاه نمونه در زمینه تحقیق و کاربرد فناوری‌های تلفیقی رسانه ای محصولات صوتی و تصویری تبدیل خواهد شد.

این آزمایشگاه با تایید وزارت علوم و فنون، توسط رادیو و تلویزیون مرکزی ساخته می شود و در زمینه پژوهش فناوری پیشرفته تولید محصولات صوتی و تصویری در شبکه اینترنت باند وسیع به ویژه محصولات صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده عالی، فناوری های واقعیات مجازی (VR) و هوش مصنوعی فعالیت می کند. 

کد خبر 4792468

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو بین المللی چین چین رسانه دیجیتال بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه قیمت بنزین قیمت دلار بنزین بانک مرکزی ایران مالیات اوپک کمک معیشتی خانوار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو نشست 177 اوپک طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی