Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از ۵۹۳ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را بیش از ۵۹۲ هزار میلیارد ریال تعیین کرده که نسبت به بودجه سال ۱۳۹۸ رشد داشته است.منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لایحه بودجه ۹۸، ۴۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان پیشنهاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی همچنین ۹۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای یارانه‌ها اختصاص پیدا کرده است.

در لایحه بودجه سال آینده به منظور برگزاری مسابقات ملی و بین المللی مهارت،‌برنامه مشاوره شغلی و هدایت آموزشی دانش آموختگان،‌ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای، تنظیم و نظارت بر روابط کار،‌توسعه کارآفرینی و اشتغال، توانمندسازی تعاونی‌ها،‌توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی جامعه کار و تولید،‌برنامه‌ آموزشهای شغلی و انجام پژوهشهای کاربردی در حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، در راستای بودجه ۱۳۹۹ همچنین به دولت اجازه داده شده مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل بدهی ناشی از عدم اجرای بند ۲ ماده ۲۹ قانون سیاستهای کلی اصل ۴۴ در قالب افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و در جهت حمایت از نوسازی و بهسازی بنگاههای تعاونی و ایجاد اشتغال اختصاص یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فنی و حرفه ای اشتغال مهارت آموزی لایحه بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری

پوریا فخری نایب رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به کش وقوس‌های فراوان در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه، گفت : در نهایت امروز (۱۲ اردیبهشت) با حضور ۱۰ عضو شورا و شهردار کرمانشاه این لایحه مجددا بررسی و اشکالاتی که در خصوص آن وجود داشت، رفع شد.

وی افزود: برخی اعضای شورا نسبت به بالابودن رقم برخی کُدهای بودجه‌ای انتقاد داشتند که این موارد با حضور شهردار کرمانشاه رفع و درصد آنها کاهش پیدا کرد. بطور مثال مبلغی که برای هزینه‌های متفرقه در نظر گرفته شده بود کاهش و مبلغ رفاهیات پرسنل شهرداری افزایش داده شد.

نایب رییس شورای شهر کرمانشاه گفت: با توجه به اصلاحات صورت گرفته رقم بودجه شهرداری از ۶۳۰۰ میلیارد تومان به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و در نهایت تصویب شد.

وی افزود: این مصوبه به کمیته تطبیق مصوبات شورا جهت تایید نهایی ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رقم بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص لایحه اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری هم گفت: بررسی این لایحه در دستور کار جلسه امروز قرار نداشت و اولویت ما تصویب لایحه بودجه امسال شهرداری بود.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه بر اساس قانون باید بهمن سال گذشته تصویب می‌شد، اما به دلیل اشکالاتی که شورای شهر به برخی کُدهای بودجه‌ای وارد دانست، تصویب آن بیش از دو ماه به تاخیر افتاد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج