Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیگر مسائل امنیتی و سیاسی نوشت: اکنون به تفصیل می‌دانیم آقای روحانی طرح فاجعه بار گران کردن بنزین را با هدف پول پاشی و ضربه زدن به پایگاه رای کسانی که در پی نجات کشور از دست او هستند انجام داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی محمدی، تحلیگر مسائل امنیتی و سیاسی در توئیتر خود نوشت: اکنون به تفصیل می‌دانیم آقای روحانی طرح فاجعه بار گران کردن بنزین را با هدف پول پاشی و ضربه زدن به پایگاه رای کسانی که در پی نجات کشور از دست او هستند انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حال که این پروژه شکست خورده، سناریوی بعدی چیست؟ وی افزود: حدس می‌زنم روحانی به زودی خواهد گفت: چرا با مردم با خشونت رفتار کردید؟! حتی شاید بگوید چرا بنزین را گران کردید؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی محمدی بنزین روحانی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی جمعه شب به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مبنی برگیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

کاوسی افزود: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

کد خبر 6095948

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند