Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

صادق زیباکلام گفت: فکر می‌کنم هم آقای جلیلی و هم آقای عارف خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ آماده می‌کنند.

به گزارش نامه نیوز صادق زیباکلام با باین اینکه من فکر می‌کنم هم آقای جلیلی و هم آقای عارف خود را برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ آماده می‌کنند، گفت:اینکه محمدرضا عارف در راس فراکسیون امید و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان قرار دارد، شاید بخواهند وجهه خود را برای انتخابات بعدی که مهم‌تر است حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: آقای عارف شاید به دلیل دیگری نیز نگران وجهه خود باشد. شاید این نگرانی به حق باشد زیرا وقتی ایشان با آن رای سنگین ۱.۵میلیونی از تهران وارد مجلس شد، بسیار زشت خواهد بود که در این دوره از تهران حتی ۱۰۰هزار رای هم نیاورند و به‌نظر تصمیم درستی گرفتند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین به حضور سعید جلیلی در آینده سیاسی ایران اشاره کرد و گفت: تحرکات آقای جلیلی نیز از اول با آن بحث دولت در سایه و فعالیت‌های تبلیغی نشان‌گر این بود که دورخیز وی برای موقعیتی بیش از کرسی‌های مجلس بوده است.

عباس عبدی: اصولگراها یک لیست بدهند برای اصلاح‌طلبان بهتر است

عباس عبدی نیز گفت: رقابت اصلی اصلاح طلبان با اصولگراها نیست. بیشتر مردم بین این دو جناح ضعیف شده در منگنه انتخاب شده نیستند که طرف این جناح بروند یا طرف آن جناح. این رقابت مثل رقابت استقلال و پرسپولیس است که اگر تیمشان ببازد هم دنبال تیم مقابل نمی‌روند. حتی اگر طرفداران اصلی آنان ریزش هم بکنند چندان به سمت جناح مقابل نمی روند. یک بخش خاکستری وجود دارد که امکان دارد به هر دو جناح رأی دهند.

وی تاکید کرد: در مجموع رقیب اصلاح طلبان، اصولگراها نیستند. رقیب اصلاح طلبان، مردم هستند که فعلا اصلاح طلبان باید ماموریت ناشدنی جذب مردم را کلید بزنند که اگر موفق نشدند طبعا در نقطه مقابل اصولگراها یک رأیی می آورند و به مجلس راه پیدا می کنند، در واقع خیلی اتفاق خاصی برای اصولگراها نمی افتد.

این تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب افزود: اینکه اصولگراها یک لیست داشته باشند یا ۱۰ لیست خیلی ربطی به اصلاح طلبان ندارد. معمولا اگر اصولگراها یک لیست داشته باشند شاید برای اصلاح طلبان بهتر هم باشد چون یک رقابتی بین دو جناح شکل می گیرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • حمله شدید کرباسچی به نصیری: تعادل نداری و به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خوری | دنبال جذب جایگاه هست
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است