Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه باشگاه پرسپولیس برای خرید بازیکن در نقل‌وانتقالات دچار تغییراتی شده است. تاریخ انتشار: 09:38 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۹۷۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه پرسپولیس قصد دارد در نقل‌وانتقالات زمستانی نیم‌فصل فعالیت داشته باشد و برای تقویت این تیم چند بازیکن جدید جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که باشگاه پیش از این قصد داشت یک بازیکن خارجی بگیرد، اما برنامه این باشگاه دچار تغییراتی شد. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس قصد دارد ۲ بازیکن خارجی به جای یک بازیکن به خدمت بگیرد.

البته برای انجام این کار گابریل کالدرون باید یک بازیکن ایرانی از فهرست خارج کند تا یکی جانشین جونیور و دیگری هم به جای بازیکن ایرانی خریداری شود. بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ دیگر بازیکنان خارجی فعلی پرسپولیس هستند.

در این میان، اما شایعاتی در خصوص جدایی ۲ بازیکن ایرانی پرسپولیس مطرح شده است. این ۲ بازیکن که در فصل جاری بازی‌های زیادی را از روی نیمکت نظاره کردند به نظر می‌رسد باید در نیم‌فصل غزل خداحافظی را بخوانند.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: کالدرون یک بازیکن خارجی را صددرصد تایید کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی