Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-شرکت گوگل در هفته کنونی اعلام کرد که در پی آن است تا راه‌حل‌های یادداشت‌نگاری گوناگونی را به دستیارش برای پشتیبانی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های Google Keep, Any.do, AnyList, و Bring بر روی گوشی‌ها و اسپیکرهای هوشمند اضافه کند.

مدیر ارشد بخش مهندسی گوگل آقای پراویر گوپتا گفت: “شما هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از دستیار گوگل در Google Keep, Any.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

do, AnyList, و Bring میان تمام گوشی‌ها و اسپیکرهای هوشمندی که دستیار آنان فعال باشد نیز اقدام به ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها و لیست‌های شخصی و مورد علاقه‌تان کنید. لیست‌ها همچنان در نمایشگرهای هوشمند قابل دسترسی هستند.”

به منظور استفاده از این قابلیت، نخست به قسمت Assistant settings و سپس به Service tab بروید و وارد بخش Notes and Lists شوید (اگر هنوز قابل مشاهده نیست، گوگل گفته است که به زودی در دسترس خواهد بود)، در نهایت، فراهم‌کننده (Provider) مورد پسند خود را انتخاب کنید.

آقای گوپتا همچنین اظهار داشت: “به محض متصل شدن به دستیار گوگل، یادداشت‌ها و لیست‌های تازه‌ای که توسط دستگاه‌های قابل پشتیبانی ایجاد شده‌اند، در قسمت فراهم‌کننده پدیدار خواهند شد. شما می‌توانید از دستیارتان درخواست کنید که یادداشت‌ها و لیست‌هایی را که پیش از وصل شدن به آن ایجاد کرده بودید، به شما نشان دهد، ولی آنها در اپلیکیشن فراهم‌کننده قابل مشاهده نخواهند بود.”

گوگل می‌گوید که شما می‌توانید با اضافه کردن عبارت “Hey, Google” (هی، گوگل) پیش از عبارات زیر، این قابلیت‌ها را امتحان کنید:

”.Create a holiday gift list” (یک لیست هدیه تعطیلات بساز)

“.Add Chromebook to my holiday gift list” (کروم‌بوک را به لیست هدیه تعطیلات من اضافه کن)

“.Add cranberries to my grocery list” (زغال اخته‌ها را به لیست خرید من اضافه کن)

”.Take a note” (یادداشت کن)

”.Show me my notes” (یادداشت‌هایم را به من نشان بده)

آی تی رسان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم

دستیار رئیس جمهور از رفتارهای تند در مواجهه با بی حجابی انتقاد کرد و گفت: با بی حجابی موافق نیستم، نقد من به نحوه اجراست./ عصر ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند