Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:56:40 GMT

احتمال پیوستن خامس به منچستریونایتد قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۵۸۱

احتمال پیوستن خامس به منچستریونایتد قوت گرفت

برخی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند خامس رودریگز، ستاره رئال مادرید با انتقالش به اتلتیکو مادرید مخالفت کرده و مایل است بعد از ترک رئال به لیگ برتر پیوسته و بازیکن منچستریونایتد شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه انتظار می‌رود به دلیل مشکلات مالی باشگاه رئال مادرید بر اساس الزامات فایننشل فیرپلی، غول بزرگ اسپانیایی در ماه ژانویه مجبور شود چند نفر از بازیکنان خود را به فروش برساند یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های رئال برای فروش در ماه ژانویه خامس رودریگز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در انگلیس گفته می‌شود خامس اخیرا پیشنهاد باشگاه اتلتیکو مادرید برای خرید او را رد کرده و این رسانه‌ها از برخی منابع خود نقل کرده‌اند که خامس مایل است بعد از ترک رئال به لیگ برتر انگلیس پیوسته و به این منظور مایل است در منچستریونایتد بازی کند. بر اساس این گزارش‌ها خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس مایل است او به لیگ برتر ملحق شود ولی تیم ولوز را برایش انتخاب کرده ولی خامس این انتقال را هم نپذیرفته و اصرار دارد در صورت پیوستن به لیگ برتر حتما در یونایتد بازی کند.

 

چندی پیش رئیس باشگاه اتلتیکو، انریکه سرزو فاش کرد که این باشگاه از تابستان گذشته به جذب خامس علاقه داشته ولی این خود خامس بوده که پیشنهاد انتقال به دیگر تیم شهر مادرید را رد کرده است.

 

روزنامه اسپانیایی مارکا هم با اشاره به احتمال بالای جدایی خامس از رئال در ماه ژانویه اشاره می‌کند که رئال در طول تابستان گذشته 350 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده ولی تنها توانسته از محل فروش بازیکن 150 میلیون یورو بدست آورد و در نتیجه با کسی 200 ملیون یورویی روبرو است. رئال با توجه به قوانین فایننشل فیر پلی حالا با مشکل روبرو است و به همین علت است مجبور است در ماه ژانویه بازیکن بفروشد.

 

خامس رودریگز منچستر یونایتد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز منچستر یونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید