Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:25:17 GMT

عادل را برگردانید/دیدم که جانم می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۶۲۱

عادل را برگردانید/دیدم که جانم می‌رود

در روزهایی که همه از نیمکت تیم ملی و گزینه‌های آن می‌گویند استراما با استقلال فسخ کرد تا مشکلات مالی در ایران و باشگاه‌ها بیش از پیش جولان کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فسخ قرارداد یکطرفه استرا و استقلال و داستان‌های ادامه دار نیمکت تیم ملی و تراکتور مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۱۸ آذر- بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"هدف" با عنوان "دیدم که جانم می‌رود"از فسخ قرارداد یکطرفه استقلال و استرا نوشت، فسخ قراردادی که فسخی بر امید هواداران آبی و شادی های چند هفته اخیر آنها بود تا تنها سرمربی موفق بعد از دوران قلعه نویی نیز در نیمه آبی تهران ماندگار نشود.

"گفتند پدر یک بازیکن پولت را می‌دهد به شرط تمرین پسرش با بزرگ‌تر " عنوان اول "گل" در خصوص اظهارات استراما در جمع بازیکنان استقلال است، اظهاراتی که شاید تلخی آن مرد موفق ایتالیایی را از ایران و تهران فراری داد.

"خبرورزشی" با عنوان "هاشمیان موقت،یحیی دایی یا قلعه نویی قطعی" عنوان و ادعای خبرورزشی در خصوص نیمکت تیم ملی است که در این لیست نام یحیی بیشتر در رسانه‌ها به گوش می‌خورد.

"ایران ورزشی" در عنوانی جنجالی نوشت "عادل را برگردانید"، این روزنامه اظهارات مشاور رییس را خطاب به رییس شورای نظارت به صدا و سیما را این گونه نوشت، اظهاراتی که البته راهگشا بودن آن مانند برگشت استراما به تهران است.

"آبی صدر را حفظ می‌کنند؟" عنوان "ابرارورزشی" از تقابل امروز استقلال و پیکان نوشت، رقابتی که سرمربی استقلال در آن هنوز مشخص نیست و آبی‌ها باید برای اولین بار در این فصل نیمکت خود را بدون حضور استراما ببینند.

"پیروزی" عنوان اول خود را به جشن بزرگان پرسپولیس و تقدیر از بیرانوند و پروین اختصاص داده است و با عنوان "جشن تاریخ" از گردهمایی بزرگان فوتبال و ورزش کشور نوشت.

کد خبر 400241

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استراماچونی روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است