Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- شرکت مایکروسافت پشتیبانی از نرم‌افزار محبوب وان نوت نسخه سال 2106 را تا سال 2025 تمدید کرده و علاوه بر این، امکاناتی جدید به این نرم افزار اضافه کرده است. شرکت مایکروسافت پشتیبانی از نرم‌افزار محبوب وان نوت نسخه سال 2106 را تا سال 2025 تمدید کرده و علاوه بر این، امکاناتی جدید به این نرم افزار اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، پیش از این قرار بود تا پشتیبانی رسمی از وان نوت نسخه سال 2106 تنها تا سال 2020 ادامه داشته باشد، ولی مایکروسافت به صورت رسمی این پشتیبانی را برای مدت زمان 5 سال دیگر نیز تمدید کرد.
 
این خبر تنها شامل تمدید مدت زمان پشتیبانی از این برنامه نیست، بلکه قابلیت‌های جدید متعددی به این برنامه افزوده خواهند شد تا موجب شوند که استفاده از این فناوری در دهه بعدی با مشکل قدیمی بودن همراه نباشد.
     
بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نخستین قابلیت کلیدی افزوده شده به وان نوت نسخه سال 2106، پشتیبانی از قابلیت ارائه وضعیت تاریک است که امروزه به یک قابلیت بسیار محبوب بر روی نرم‌افزارها بدل شده است.
 
تاریخ رسمی پایان پشتیبانی از وان نوت نسخه سال 2106، روز 14 اکتبر سال 2023 اعلام شده است و در طول این مدت، به صورت منظم قابلیت‌های جدیدی برای این برنامه به کاربران عرضه خواهد شد.
 
یکی از نکات جالب این خبر این است که کاربرانی که آفیس 365 را بر روی دستگاه خود نصب کنند خواهند توانست تا برنامه وان نوت را نیز در کنار اکسل و ورد در اختیار داشته باشند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی

 
به گزارش تابناک به نقل از مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • مانیتور گیمینگ جدید Skyworth چه مشخصاتی دارد؟
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی