Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، حشد شعبی عراق تأکید کرد که مشکل هک توسط تیم‌های متخصص رفع شده است.

طبق اعلام حشد شعبی، هکرها بیانیه‌ای را درباره وقایع السنک در این وب سایت منتشر کرده و آن را به حشد شعبی نسبت دادند که به هیچ وجه صحت ندارد و این بیانیه را حذف کرده است.

پیشتر در بیانیه‌ای که ادعا شده بود توسط فرماندهی حشد شعبی عراق صادر شده به جزئیات وقایع روز جمعه در میدان الخلانی و منطقه السنک در نزدیکی میدان التحریر بغداد اشاره شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: با توجه به حوادثی که بر میدان‌های تظاهرات سایه افکنده و به ویژه آنچه شامگاه جمعه در میدان الخلانی و منطقه السنک رخ داد و منجر به کشته شدن شماری از معترضان شد، ضروری می‌دانیم که حقایق را برای افکار عمومی بازگو کنیم تا ملت بزرگوار عراق از حقیقت آنچه رخ داده مطلع شوند و ریشه فتنه را قطع کنند.

در این بیانیه تأکید شده است: تعداد زیادی از تظاهرکنندگان به درخواست مرجعیت دینی برای مقابله و اخراج خرابکاران و محافظت از تظاهرکنندگان پاسخ دادند و این باعث خشم گروه‌های خرابکار مستقر در پارکینگ السنک شد که حضور خود را با زور و ارعاب تحمیل کنند.

حشد شعبی تأکید کرد که به درخواست کمک معترضان صلح‌جو در نتیجه خلأ امنیتی و نبود قدرت حکومت لبیک گفته است و معترضان و گروه حشد شعبی با شلیک گسترده گلوله مواجه شدند که منجر به کشته شدن شماری شد، پس از آن برای نجات تظاهرکنندگان ربوده شده و کسانی که در داخل پارکینگ السنک به دام افتاده بودند درگیری‌های متقابلی شکل گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

متن کامل این بیانیه کوتاه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر 
 
 
دبیرکل سازمان ملل 
دبیر مجمع عمومی سازمان ملل 
دبیر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل 
دبیر شورای امنیت سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر آمریکایی 
دبیر شورای حقوق بشر اروپایی 
دبیر اتحادیه اروپا 
مسوولین اجرایی ایالات متحده آمریکا 
روسای دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 
روسای کشور‌های اروپا و آمریکای شمالی 
 
دانشگاه یا پادگان؟ 
پس آزادی بیان چه شد؟ 
 
 
تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس