Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی شب گذشته- یکشنبه- طی تماس تلفنی در پی حادثه تیراندازی خلبان سعودی در پایگاه نظامی فلوریدا به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا تسلیت گفت و پیام همدردی مردم عربستان با خانواده‌­های قربانیان این حادثه را به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن سلمان در این گفت‌وگو بر پایبندی عربستان به همکاری با آمریکا برای پیشگیری از تکرار چنین حوادث وحشتناکی تأکید کرد.

ولیعهد سعودی به رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که مقام‌های این کشور از هیچ تلاشی برای همکاری با آمریکا فروگذار نکرده و هر اطلاعاتی را که به روند تحقیقات در این زمینه کمک کند، در اختیار واشنگتن قرار خواهند داد.

ترامپ نیز به نوبه خود از همکاری ولیعهد سعودی در روند تحقیقات و ادامه شراکت دو طرف تقدیر و تشکر کرد.

دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)  روز گذشته- یکشنبه- اعلام کرد که بازرسان معتقدند یک افسر نیروی دریایی عربستان به تنهایی عامل حمله به پایگاه نظامی در ایالت فلوریدا بوده است.  

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی در فلوریدا محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه