Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا غلام زاده، نائب رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس صبح امروز در مجمع انتخابی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اردبیل گفت: یکی از رشته‌هایی که بستر همگانی آن فراهم است رشته پتانگ است که در غالب بولس گنجانده شده است.

او با اشاره به قابلیت استان اردبیل در توسعه این رشته افزود: از مسئولان ورزشی استان اردبیل تقاضامندم تا بستر مناسب این رشته را در استان اردبیل فراهم و این رشته را در استان اردبیل راه اندازی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توجه به بخش قهرمانی، توسعه و استعدادیابی در رشته بولینگ، بیلیارد و بولس را گامی مهم و موثر در توسعه این رشته ورزشی عنوان کرد و افزود: رشد و پویایی این رشته را در استان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت و پیشرفت این رشته ورزشی در استان باشیم.

غلام زاده بر لزوم برنامه مدون آموزشی برای ارتقاء سطح مربیگری و داوری تاکید کرد و گفت: آموزش، پایه و اساس پیشرفت در هر رشته‌ای است و باید بی وقفه در اولویت باشد و فدراسیون در این زمینه حمایت خود را اعلام می‌کند.

او با اشاره به اینکه استعدادیابی باید در رشته‌های مختلف انجام گیرد افزود: تعامل با ارگان‌ها و سازمان‌های همسو در راستای ورزش از جمله آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و... باید انجام گیرد تا بتوانیم در این بخش قهرمانان خوبی را تحویل جامعه نماییم.

نائب رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توسعه و معرفی این رشته را در اولویت کاری هیات‌ها عنوان کرد و افزود: در حوزه بانوان نیز تلاش می‌کنیم تا این رشته را توسعه داده و شاهد موفقیت بانوان ورزشکار این رشته در مسابقات مختلف داخلی و خارجی باشیم

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بولینگ مجمع انتخاباتی استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد