Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@15:23:27 GMT

برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی ضرورت دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۰۴۵

برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی ضرورت دارد

حجت‌الاسلام محمدی لائینی نظارت بر روند فعالیت‌های اقتصادی کنترل بازار را برای جلوگیری از فشار به مردم ضروری دانست و گفت: باید با اعمال شیوه‌های منطقی پدیده شوم گران‌فروشی و احتکار از بازار رخت بربندد چراکه زیبنده جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (18 آذر) در جمع مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی مازندران وجود تبعیض و نابرابری در امور اقتصادی را از مشکلات این حوزه برشمرد و افزود:  تصمیمات اقتصادی باید مبتنی بر فعالیت‌های علمی و کارشناسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران نظارت بر بازار را یک اصل  منطقی و حیاتی برای ساماندهی امور دانست و بر لزوم به‌کارگیری شیوه‌های نوین و روزآمد برای کنترل و نظارت بر جریان فعالیت‌های اقتصادی تأکید کرد.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بازار و بازاریان را پشتوانه مهم انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون دانست و خواستار رسیدگی عادلانه و بدون تبعیض به پرونده‌های تعزیرات حکومتی شد.

 

 ‏وی لزوم برخورد قاطع با اخلالگران اقتصادی را خاطرنشان کرد و افزود:  باید با اعمال شیوه‌های منطقی پدیده شوم  گران‌فروشی و احتکار از بازار رخت بربندد چراکه زیبنده جامعه اسلامی نیست.

 ‏

 نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر توجه به ابعاد گوناگون تصمیمات اقتصادی مسئولان در جامعه مشورت با اصناف، کارشناسان و فعالان اقتصادی را برای تصمیم سازی‌های راهبردی در این حوزه خاطرنشان کرد.

*رسیدگی به 14 هزار پرونده تخلف اقتصادی در مازندران

 «یدالله ملکی» نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های دستگاه متبوع از تشکیل و رسیدگی قطعی به ۱۴ هزار پرونده تخلف اقتصادی ۸ ماهه امسال در مازندران خبر داد.

 

 ‏ به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران برای ۹۶ درصد پرونده‌های تعزیراتی مازندران در هشت‌ماهه امسال حکم قطعی صادرشده است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی رسیدگی به پرونده تخلف اقتصادی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اخلالگران اقتصادی نماینده ولی فقیه در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند ا ز این رو ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شده بود.

وی گفت: تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در استان اشاره کرد وگفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 6096771

دیگر خبرها

  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خمر در جامعه
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی