Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:35:48 GMT

چرا شیراز میزبان است؟/ پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۵۱۰

چرا شیراز میزبان است؟/ پاکدل: هیچ توصیه ای نکرده ام!

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته گذشته کنفدراسیون هندبال آسیا که پیش از این با برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا در ایران موافقت کرده بود به طور رسمی این میزبانی را تائید کرد اما نکته جالب در این تائید، اعلام نام شیراز به عنوان میزبان بود این در حالی است که شنیده شده ایران رسما این شهر را به عنوان میزبان به آسیا معرفی نکرده است و مسئولین کنفدراسیون هندبال آسیا خود تمایل به برگزاری این رقابت ها در این شهر دارند! 

طبق گفته رئیس فدراسیون هندبال این شهر به طور قطعی میزبان این رویداد نیست، اما انتشار نام آن در سایت آسیا در شرایطی که علیرضا پاکدل رئیس وقت فدراسیون از استان فارس به تهران آمده است این مسئله را به ذهن متبادر می کند که آیا در پس پرده معرفی این شهر حمایت های رئیس فدراسیون وجود دارد?
 
علیرضا پاکدل در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه « آیا شما برای دادن امتیاز میزبانی به شهر خودتان حمایت کرده اید؟»، گفت: ما ظرفیت های متعددی در هندبال کشورمان و در استانهای مختلف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین دو استان آذربایجان شرقی و فارس درخواست میزبانی را با توجه به سالن مناسب و شرایط خود برای این رویداد داده اند. این مسابقات شش سال قبل به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شده بود. هندبال آسیا هم طبق سیاست جدید خود تمایل دارد تا میزبانی به شهر دیگری سپرده شود که تاکنون میزبان مسابقه ای نبوده تا شهرهای مختلف یک کشور از امتیاز این میزبانی ها بهره مند شوند.  

وی افزود: داستان این میزبانی تنها این بوده و ما به هیچ عنوان سفارش و توصیه ای برای معرفی این شهر نداشتیم. شک نکنید و مطمئن باشید که در فدراسیون من چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد و به هیچ وجه، هیچ شهر، دسته یا باند و کمیته ای نسبت به ما بقی برتری نخواهند داشت. هر شهر و هر استانی که برای میزبانی این رویداد شایسته باشد امتیاز میزبانی را خواهد گرفت. حتی در چینش کمیته ها نیز از پهنه سراسر کشور و از نفرات شایسته استفاده کرده ایم.  

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: این رقابت ها یک بار در استان آذربایجان برگزار شده بود، آیا اگر ما باز هم میزبانی را به این استان می دادیم،  به جانب داری از این استان محکوم نمی شدیم! اینکه نمی شود بعد از شش سال که شهری میزبان بوده باز هم رقابت ها را در همان رده سنی و در همان شهر برگزار کنیم و این فرصت را به دیگر شهرها ندهیم.  

پاکدل ادامه داد: با این حال ما برای معرفی شهرهایی که اعلام آمادگی کرده اند با آسیا مکاتبه کرده ایم و به طور قطع مسئولین آسیایی برای بررسی شرایط میزبانی از امکانات هر دو شهر بازدید خواهند کرد و بعد از آن تصمیم خواهند گرفت که کدام شهر میزبان رسمی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا در ایران خواهد بود.  

مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا جولای سال ۲۰۲۰ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4792747

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال مسابقات هندبال جوانان آسیا علیرضا پاکدل تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان آندره استراماچونی تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال فوتسال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،امیرحسین استقلال گفت: این رویداد با هدف آشنایی با آخرین دستاورد‌های پزشکی بازساختی و کاربرد آن در درمان بیماری‌ها با همکاری سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در سالن وصال شیرازی هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: پزشکی بازساختی رویکردی نوین در علوم پزشکی است که به جای درمان علائم بیماری، به دنبال ترمیم و بازسازی بافت‌ها و اندام‌های آسیب دیده است. این حوزه از پزشکی با استفاده از سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، مهندسی بافت و سایر تکنیک‌های پیشرفته سلول درمانی و ژن درمانی به درمان بسیاری از بیماری‌ها و بازسازی بافت‌های بدن می‌پردازد.
استقلال تصریح کرد: پزشکان می‌توانند با بهره‌گیری از این روش‌ها به بیمارانی که قبلا امیدی به درمان نداشتند از جمله بیماری‌های خود ایمن، مغز و اعصاب، قلبی و ناباروری کمک شایانی کنند و همچنین تغییرات چشمگیری در بهبود و ترمیم آسیب‌های مفصلی، عضلانی، و اسکلتی ایجاد کنند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس تأکید کرد: تاکنون در دنیا درمان‌های زیادی در زمینه پزشکی بازساختی برای درمان سرطان‌های خونی، درمان آتروفی عضلانی نخاعی، هموفیلی، تالاسمی بتا، سرطان مثانه، ترمیم نقص‌های جمجه، زخم‌های دیابتی و مزمن و بسیاری از بیماری‌های دیگر وجود دارد و در کشورمان نیز روش‌های تایید شده برای سلول درمانی و فرآورده‌های آن وجود دارد و محققان و پزشکان کشورمان دستاورد‌های ارزشمندی در این زمینه به بیماران عرصه کرده‌اند.
استقلال بیان کرد: مخاطبان این رویداد پزشکان عمومی و متخصصین در همه رشته‌ها و فارغ‌التحصیلان رشته‌های دکتری علوم پایه پزشکی و مرتبط با سلامت هستند، از محور‌های این رویداد می‌توان به معرفی آخرین دستاورد‌ها و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان بیماری‌های مختلف، چالش‌ها و فرصت‌های پزشکی بازساختی در ایران و آشنایی بیشتر پزشکان با ظرفیت پزشکی بازساختی اشاره کرد.
رئیس جهاددانشگاهی فارس ادامه داد: از مزایای شرکت در این رویداد برای پزشکان آشنایی با جدیدترین روش‌های درمانی در پزشکی بازساختی، بهره‌گیری از اساتید برجسته و صاحب‌نام در این زمینه و تبادل نظر با سایر متخصصان و همکاران پزشکی بازساختی است.
وی، زمان برگزاری این رویداد تخصصی جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و مکان آن را هتل بزرگ شیراز اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی Rmreg.fars-jd.ac.ir ثبت‌نام کنند.
استقلال با بیان اینکه با توجه به محدودیت ظرفیت، ثبت‌نام در سایت الزامی است، افزود: ثبت‌نام در این رویداد رایگان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه رویداد به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.
عضو شورای فرهنگ عمومی فارس یادآور شد: در این رویداد جوایزی از سوی سفیر بورد بین‌المللی پزشکی بازساختی به ۱۰ نفر از برترین‌های پزشکی بازساختی ایران شامل محققان و شرکت‌های فعال در زمینه پزشکی بازساختی که فعالیت‌های برجسته‌ای در این زمینه داشته‌اند، اعطا می‌شود لذا فعالان حوزه پزشکی بازساختی اعم از ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط، پزشکان و محققان می‌توانند با ارسال رزومه به دبیرخانه رویداد از طریق ایمیل nihealthcity@gmail.com در این رقابت شرکت کنند.
وی همچنین گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه تخصصی محصولات و خدمات مرتبط با پزشکی بازساختی به‌عنوان برنامه جانبی این رویداد تخصصی، شرکت‌های فعال در این حوزه در صورت علاقه‌مندی به معرفی محصولات و خدمات، می‌توانند جهت هماهنگی و رزرو غرفه با دبیرخانه رویداد به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.
استقلال با بیان اینکه این برنامه به همت و همکاری جهاددانشگاهی فارس، نظام پزشکی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار خواهد شد، گفت: به زودی برنامه مهارت‌آموزی در زمینه پزشکی بازساختی نیز در شیراز برگزار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود