Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی که برای حضور در دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز نام نویسی کرده بود یک روز پس از نام نویسی، انصراف داد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، محمد قمی نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی که برای شش دوره منتخب مردم این شهرستان در مجلس بود، روز گذشته در حالی که برای دور یازدهم انتخابات مجلس نیز اعلام حضور کرده بود، از حضور در انتخابات انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تایید انصراف خود از حضور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یک روز پس از ثبت نامش اظهار داشت: اینجانب از نامزدی در انتخابات انصراف داده ام.

مرحله نخست انتخابات در مازندران بدون حاشیه برگزار شدمشارکت حداکثری در انتخابات معادلات دشمن را به هم می‌زند60 نفر از حوزه نطنز نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند

وی ادامه داد: مردم همیشه لطف و عنایت داشته اند و از نظر آرای مردمی مشکلی نداشته ام اما به دلیل بیماری دیابتی که دارم استرس برایم مناسب نمی باشد و همچنین طبق منویات مقام معظم رهبری درباره گام دوم که فرموده اند جوانان بیشتر روی کار بیایند تصمیم گرفتم با توجه به افزایش سنم و میدان دادن به جوانان، میدان را خالی کرده تا جوانان به روی کار آیند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دلیل مهم میدان دادن به جوانان طبق فرمایش مقام معظم رهبری بوده است.

قمی سپس در پاسخ به این سوال که آیا کناره گیری از حضور در انتخابات به دلیل حمایتش از فرد خاصی در انتخابات پیش رو خواهد بود نیز گفت: باید دید نتیجه تایید صلاحیت ها چه می شود و در حال حاضر زود است که حمایتم را از فرد خاصی اعلام کنم.

انتهای پیام/220

R7840/P4001/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد

جامعه اسلامی مهندسین(جام) در بیانیه‌ای از لیست انتخاباتی خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با سرلیستی «احمد نادری» رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات جمعه این هفته (۲۱ اردیبهشت) مشخص می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 750537

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات