Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:11:04 GMT

۳۳۲ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۰۵۵

۳۳۲ میلیون ریال کالای قاچاق در شهرری کشف شد

 احمد جعفری نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شده است. 
وی افزود: طبق بررسی های انجام شده مقداری نوشت افزار، گیره، سیخ کباب و گل مصنوعی از این خودرو کشف و ضبط شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و  ۶۴۳ میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اداهه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود
جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی،اداره صمت واتاق اصناف انجام می‌ شود.
وی اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 پایتخت خودرو صنعت معدن و تجارت قاچاق مبارزه با قاچاق کالا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد