Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نمایشگاه کتاب در ۲ بخش عرضه، فروش و برنامه‌های فرهنگی مانند نمایش خیابانی، موسیقی محلی، شاهنامه‌خوانی، تحلیل و رونمایی کتاب در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برپا می‌شود.

او افزود: هفدهمین نمایشگاه کتاب استان با حضور ۱۵۰ ناشر در ۱۲۰ غرقه در شهر سمنان برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: ۱۰ غرقه هفدمین نمایشگاه کتاب استان سمنان برای انتشارات بومی استان در نظر گرفته شده است.

فضیلت ابراز کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی نمایشگاه کتاب از دیدگاه ناشران میزان فروش است و استان سمنان در سال گذشته با فروش هشت میلیارد ریالی کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب نظر ناشران را جلب کرد.

او تصریح کرد: ۳۰ درصد بن تخفیف خرید کتاب برای هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در نظرگرفته شده که ۱۰ درصد توسط موسسه نمایشگاه، ۱۰ درصد ناشر و ۱۰ درصد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تامین شده است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان سمنان اظهار داشت: برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب استان نیازمند هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری استان سمنان در قالب نشست شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به ریاست حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با حضور رییس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و چندتن دیگر از مدیران برگزار شد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید