Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع قطر و رئیس ستاد مشترک ارتش اردن درباره روابط نظامی میان دو کشور و راه‌های تقویت و گسترش آن گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، خالد بن محمد العطیة، وزیر دفاع قطر یکشنبه با یوسف أحمد الحنیطی، رئیس ستاد مشترک ارتش اردن در دوحه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره روابط نظامی میان دو کشور و راه‌های تقویت و گسترش آن رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فریحات، رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش اردن آوریل گذشته با وزیر دفاع قطر در شهر امان چند توافقنامه همکاری نظامی مشترک و سرمایه‌گذاری میان دو کشور را امضا کردند.

اردن نیز ۱۶ ژوئیه در اقدامی به منظور احیای روابط با قطر، سفیر جدید خود در دوحه را پس از گذشت ۲ سال از خروج سفیرش از دوحه، تعیین کرد.

دوحه نیز سعود بن ناصر بن جاسم آل ثانی را به عنوان سفیر خود در امان تعیین کرد.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از ۵ ژوئن ۲۰۱۷ به اتهام حمایت قطر از "تروریسم" روابط‌شان با این کشور را قطع کرده‌اند و اردن نیز همزمان با این سه کشور، سفیر خود را از دوحه فراخوانده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع وارد قزاقستان شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی و دیدار با وزرای دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر دوروزه است.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد