Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:16:40 GMT

مردمان محلی مانع غرق شدن ۴ فرد گرفتار در سیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۱۸۳

مردمان محلی مانع غرق شدن ۴ فرد گرفتار در سیل شدند

هاشم شاهوزهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براثر بارندگی که از دیشب در این بخش آغاز شده است بسیاری از رودخانه های محلی طغیان کردند.

وی افزود: براثر طغیان رودخانه گیتو هیان زرآباد یه دستگاه ماشین سنگین با ۴ سرنشین در این رودخانه گرفتار که با تلاش مردم محلی هر چهار سرنشین نجات یافتند.

وی تصریح کرد: همچنین سرنشینان دو دستگاه ماشین سواری به دلیل عدم آشنای با منطقه در رودخانه کاروان زرآباد در حال غرق شدن بودند نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار زرآباد تصریح کرد: همچنین کودک پنج ساله روستای سندسر که برای تماشای آب رودخانه رفته بود، در داخل رودخانه سقوط و ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دیشب جسد بی جان این کودک در فاصله ۵۰۰ متری از محل سقوط توسط امدادگران هلال احمر و مردم پیدا شد.

کد خبر 4792995

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان غرق شدگی شهر زرآباد انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منجم گفت: با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی گفت: این خانواده از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌ یافتند و شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر بودند.

منجم افزود:وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور از مسیر‌های کوهستانی از تمامی گردشگران ، کوهنوردان و طبیعت گردان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند و یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند