Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:19:32 GMT

رصد جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۶۴۳

رصد جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت

شبکه چهار سیما به صورت زنده و مستقیم سیزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی سینما حقیقت را پوشش می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  شبکه چهار سیما از 18 آذر ماه هر شب ساعت 23 با پخش ویژه برنامه ای زنده رویدادهای مختلف سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را پوشش می‌دهد.

به گفته مهدی فرودگاهی تهیه کننده این برنامه: شبکه چهار سیما با برپایی استودیو در پردیس سینمایی «چارسو»، جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را هر شب با اجرای رامین حیدری فاروقی به صورت زنده پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ویژه برنامه 8 قسمتی که از دوشنبه شب پخش آن آغاز می شود مجری برنامه در هر قسمت با یکی از میهمانان و فیلم سازان سازان مطرح حاضر در جشنواره گفتگو می‌کند و علاوه بر نقد فیلم ها گزارش‌هایی از رویداد‌های هر روز جشنواره پخش می‌شود که مخاطبان در جریان اتفاقات و رخداد‌های روزانه این رویداد فرهنگی قرار می‌گیرند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما سینما حقیقت شبکه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست