Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان از برگزاری سومین یادواره سرداران، فرماندهان و 1000 شهید شرق اصفهان در روستای وجاره از دهستان برآن شمالی از 19 آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد داستانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداست، شهدایی که در 8 سال دفاع مقدس و امروز در دفاع از حریم امنیت و ولایت از کشور دفاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان افزود: یادواره سرداران، فرماندهان و 1000 شهید شرق اصفهان به صورت چرخشی در شرق اصفهان برگزار می‌شود، سال اول اژیه، سال دوم هرند و امسال «برآن شمالی» در بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار است میزبان باشد.

وی با اشاره به حضور مردم شرق اصفهان در صحنه‌های مختلف جنگ سخت و نرم عنوان کرد: مردم ولایتمدار شرق شهرستان اصفهان در همه عرصه‌های انقلاب طی 41 سال گذشته حضور داشته‌اند؛ امروز شرق اصفهان در حوزه جنگ اقتصادی هم گام‌های بزرگی برداشته و اشتغال‌زایی قابل توجهی را در سال‌های اخیر در این منطقه شاهد بوده‌ایم.

داستانی در خصوص برنامه‌ریزی‌های برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان تشریح کرد: ستاد یادواره شهدا با حضور فرماندار و مسؤولان شرق اصفهان برگزار شد، همچنین در بخش‌های شش گانه ستادهای جداگانه شکل گرفتند.

وی اضافه کرد: 3 برنامه «شهید آبروی محله»، شب شعر با شهدا در دهه بصیرت، سرود لاله‌های شرق اصفهان در قالب جشنواره، مسابقات ورزشی ویژه خواهران، اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس در هفته بسیج دانش‌آموزی، از جمله برنامه‌هایی هستند که در حاشیه این یادواره برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان یادآور شد: یادواره سرداران، فرماندهان و 1000 شهید شرق اصفهان از 19 آذرماه آغاز و به مدت سه شب ادامه خواهد داشت، برنامه اصلی که در آن میزبان همه مردم شرق اصفهان هستیم روز 21 آذرماه در روستای وجاره از دهستان برآن شمالی برگزار می‌شود.

داستانی افزود: برنامه اصلی با سخنرانی سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مداحی محمد یزدخواستی، اجرای میلاد هارونی و با حضور خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) خواهد بود.

وی با بیان این که شرق اصفهان 6 هزار رزمنده، 1000 شهید و 60 آزاده را تقدیم انقلاب کرده، ادامه داد: بیشترین اعزام شهدای شرق اصفهان لشکر 14 امام حسین و لشکر 8 نجف اشرف صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: جمع آوری بانک اطلاعاتی از شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل خانواده شهدا و آشنایی نسل جدید با سبک زندگی شهدا از جمله مهمترین دستاوردهایی بوده که در این سال‌ها با برگزاری یادواره شهدا به ان دست پیدا کرده‌ایم.

انتهای پیام/63604/م30/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان شهدا دفاع مقدس امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این برنامه با حضور قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌ شهدا و مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد.

در این برنامه حجت اسلام یزدی  با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین روز های معلم و کارگر، این هفته را بسیار مبارک دانست و گفت: معلمین و کارگران سنگربانان و سربازان خط مقدم جبهه در حوزه‌‌های جهاد علم و دانش و اقتصادی هستند .

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دو قشر جامعه را باید در هر لحظه و هر مکان تکریم کرد و از زحمات آنان تشکر کرد.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به اجرای طرح نور نیز عنوان کرد: همه ملت ایران از اقدامات نیروهای درگیر در طرح نور و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی حمایت خواهند کرد .

در پایان از خانواده شهدا ایثارگران و نمونه های دانش آموزی شاهد تجلیل شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید