Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک شرکت وارداتی مواد شیمیایی در تبریز ۹۰۰ میلیون ریال تخلف گران‌فروشی کرده و به ۲.۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شده است.این شرکت با ثبت سفارش و خرید بیش از ۱۶ تن اتنیل پیرولیدون طبق ضوابط قیمت گذاری کالای وارداتی، تخلف کرده و این تخلف مسلم و محرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این شرکت به پرداخت حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۳ برابر میزان ارزش ریالی تخلف در حق صندوق دولت و ممهور شدن پروانه واحد به مهر تخلف اول محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم در دفاعیات خود اعلام کرده است که مالک یک شرکت داروسازی بوده و به دلیل نداشتن کارت بازرگانی در شرکت مذکور، به عنوان مدیرعامل شرکت شخصا با کارت بازرگانی خود اجناس مورد نیاز را از طریق گمرک تهیه می‌کرد.

یوزباشی افزود: او هدف از این اقدام خود را تهیه مواد اولیه اجناس با قیمت پایین برای تولید و ساماندهی تولید کشور اعلام کرده است.

او گفت: مدارک و مستندات ارایه شده از سوی متهم جهت اثبات ادعا‌های خود از لحاظ قانونی مردود بوده و اوراق پرونده همگی از وجود تخلف گران فروشی حکایت دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچی کود به دلیل حمل کود شیمیایی برخلاف تشریفات قانونی در مرز مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اضافه کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی تصریح کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 749579

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج