Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق با صدور بیانیه ای پیروزی نیروهای مسلح این کشور در برابر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.

اخبار بین‌الملل- وی در این بیانیه اعلام کرد: سالگرد پیروزی در برابر داعش و آزادسازی موصل و سرتاسر عراق از یوغ این گروه تروریستی را به همه ملت عراق صادقانه تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمهدی اعلام کرد که نیروهای عراقی، «دشمن را به عقب راندند، سرزمین [عراق] را آزاد کردند و با فتوای جهاد کفایی که مرجعیت عالی دینی اعلام کرد، با جوانان و سالخوردگان ملت ما، دست اتحاد دادند».

دفتر نخست وزیر عراق با انتشار این بیانیه، به نقل از عبدالمهدی گزارش داد که «از همه می‌خواهیم قهرمانی و جانشفانی نیروهای دلیر و غیور در همه تشکیلات نیروهای مسلح از جمله ارتش، پلیس، حشد شعبی و پیشمرگه را به یاد آورند».

این مسئول عراق همچنین تأکید کرد که این پیروزی را به نیروهای مسلح و سرویس‌های امنیتی تبریک می‌گوید که همچنان با عناصر باقی مانده داعش مبارزه و از کشور و ملت و برادران تظاهرات کننده خود دفاع می‌کنند.

وی در پایان از نیروهای امنیتی کمال تشکر و احترام و قدردانی را داشت و به همین مناسبت، مانند سال گذشته، سه‌شنبه (فردا) را روز تعطیل اعلام کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داعش نخست وزیر عراق عادل عبدالمهدی عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا